Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: მულტიტრონიკი ვარიატორი - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share მულტიტრონიკი ვარიატორი მულტიტრონიკი ვარიატორი

#1 User is offline   porxila profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 884
  • Joined: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

Posted 09 June 2011 - 23:13

ვინ რა იცის მულტიტრონიკი ვარიატორი გადაცემათა კოლოფის შესახებ. რა რესურსი აქვს? ზეთის შეცვლა თუ სჭირდება გარბენის მიხედვით და

რა აქვს დადებითი, ან უარყოფითი...
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#2 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 09 June 2011 - 23:30

მინუსები ჩვეულებრივ ავტომატთან შედარებით

1,რესურსი ბევრად ნაკლები აქვს

2.სუსტია ჩვეულებრივ ავტომატთან შედარებით

3.ძვირია ექსპლუატაციისას და რემონტის დროს

პლიუსები

1.ეკონომიურია უფრო წვაში

2,გადართვები უფრო კომფორტული აქვს (მძღოლი ვერ გრძნობს)

+გააჩნია რომელ თაობას გულისხმობ თავიდან უამრავი მანქანა დაიბრაკა მაგ კარობკების გამო 2002 03 წლებში





Posted Image
0

#3 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 09 June 2011 - 23:32

porxila

View Postporxila said:

ვინ რა იცის მულტიტრონიკი ვარიატორი გადაცემათა კოლოფის შესახებ. რა რესურსი აქვს? ზეთის შეცვლა თუ სჭირდება გარბენის მიხედვით და რა აქვს დადებითი, ან უარყოფითი...



სალამი. ახალი ხარ და ამ ოთახს ცოტახანი ვაცოცხლებ..


ეხლა რაც შეეხება ვაროატორს.

დადებითი:

1. ეკონომიური
2. კომფორული
3. ბევრად სწრაფი აჩქაება ვიდრე ტიპტრონიკს

და კიდე ბევრი..

უარყოფითი:

1. არ არის კვადრო სისტემაზე ეგ გადაცემათა კოლოფი
2. ზეთი გამოცვლა უნდა რაღაც მოცემულ გარბენზე (არ მახსოვს რამდენზე ზუსტად)
3. ისხმევა სპეციალური ზეთი
4. თუ დაზიანდა გარემონტება არც ღირს და თუ გაარემონტებ დაჯდება 1500 მდე :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#4 User is offline   tornike82 profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,888
  • Joined: 20-December 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • ცხენის ძალა:230
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:AMG-545

Posted 10 June 2011 - 03:38

View Postporxila said:

ვინ რა იცის მულტიტრონიკი ვარიატორი გადაცემათა კოლოფის შესახებ. რა რესურსი აქვს? ზეთის შეცვლა თუ სჭირდება გარბენის მიხედვით და რა აქვს დადებითი, ან უარყოფითი...

ეგ კარეოპკა არის გამოდგომაზე!!!! მარა მაინც არ ვარგა 2005 წლამდე :dont:
Posted Image
audi გავაწყე ნიკელში
bmw-ს გავარტყი შნიცელში
0

#5 User is offline   porxila profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 884
  • Joined: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

Posted 10 June 2011 - 11:55

ავტომატურ კარობკაში ზეთის შეცვლის მეთოდი
1- 4нр24 250000 - 300000 км–4სიჩქარიანი
- 5нр19 180000 - 230000 км–5სიჩქარიანი
- 5нр24 150000 - 200000 км–5სიჩქარიანი
- ვარიატორი– 100 000 - 150 000 км


რამდენად სწორია ასეთი ინტერვალი ვარიატორზე? თვილისში სად ცვლიან ვარიატორზე ზეთს ნორმალურად და მიახლოებითი ფასი ომ არ იცით რა ჯდება?
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#6 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 10 June 2011 - 23:04

View Postporxila, on 10 June 2011 - 11:55 , said:

ავტომატურ კარობკაში ზეთის შეცვლის მეთოდი
1- 4нр24 250000 - 300000 км–4სიჩქარიანი
- 5нр19 180000 - 230000 км–5სიჩქარიანი
- 5нр24 150000 - 200000 км–5სიჩქარიანი
- ვარიატორი– 100 000 - 150 000 км


რამდენად სწორია ასეთი ინტერვალი ვარიატორზე? თვილისში სად ცვლიან ვარიატორზე ზეთს ნორმალურად და მიახლოებითი ფასი ომ არ იცით რა ჯდება?

ეგ კარობკის რესურსია ""ზეთის შეცვლის მეთოდი""" მაგის მაღლა ეწერა :yes:

ზეთი საშვალოდ 40.000 კმ-ზე მაინც უნდა ცვალო კარობკაში+გააჩნია რას ჩაასხავ ,ხარისხიანი მეტს გადის

შეცვლა 50ლ საშვალოდ მუფტიდანაც რო გამოატანინო+ ზეთი,თუ გეხერხება შენითაც შეცვლი მაგარი მარტივია (მუფტიდან გამოტანა თუ არ გიდა რათქმაუნდა)











Posted Image
0

#7 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 11 June 2011 - 00:04

porxila

Quote

თვილისში სად ცვლიან ვარიატორზე ზეთს ნორმალურად და მიახლოებითი ფასი ომ არ იცით რა ჯდება?

გირჩევ მაგის ზეთი თეგეტაში იყიდო და მანდვე გამოცვალო... იგივე ზეთი სხვაგან 5 ლარით ძვირი ღირდა ლიტრაზე..
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#8 User is offline   SainT profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 434
  • Joined: 13-July 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:DXD-092

Posted 11 June 2011 - 01:26

სანამ ვიყიდიდი ა6 3.0 quattroს შესარჩევად რომ დავდიოდი ვნახე 3.0 ქვატროს გარეშე. ვარიატორის კარობკაზე იყო. საკმაოდ იგრძნობა გაწევა ქვატროსთან შედარებით მაგრამ სამაგიეროდ პრობლემატურია. ნუ თუ მაინც ვარიატორი გინდა იმენა გერმანელი ექიმისგან უნდა იყიდო რა :DDDDDD
0

#9 User is offline   Audi Turbo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 03-April 11
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2002

Posted 11 June 2011 - 12:48

View Postporxila, on 10 June 2011 - 11:55 , said:

ავტომატურ კარობკაში ზეთის შეცვლის მეთოდი
1- 4нр24 250000 - 300000 км–4სიჩქარიანი
- 5нр19 180000 - 230000 км–5სიჩქარიანი
- 5нр24 150000 - 200000 км–5სიჩქარიანი
- ვარიატორი– 100 000 - 150 000 км


რამდენად სწორია ასეთი ინტერვალი ვარიატორზე? თვილისში სად ცვლიან ვარიატორზე ზეთს ნორმალურად და მიახლოებითი ფასი ომ არ იცით რა ჯდება?

ინტერვალი არ ვიცი, მაგრამ მე გამოვცვალე ცოტა ხნის წინ ვარიატორში ზეთი, 8 ლიტრი ჭირდება.
1 ლიტრში 25 ლარი გადავიხადე თეგეტაში. ორიგინალი ზეთი ვერ ჩავასხი, რადგან 60 - 70 ლარი ღირდა ლიტრა დაახლოებით, ზატო შედარებით მალე გამოცვლი რა (30000 - 40000 ზე.)
მე კმაყოფილი ვარ ამ კარობკის, მაგარი სწრაფი და კომფორტულია, უბრალოდ ცოტა უნდა მოუფრთხილდე - სწორად უნდა იხმარო...
0

#10 User is offline   SainT profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 434
  • Joined: 13-July 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:DXD-092

Posted 11 June 2011 - 15:44

Audi Turbo
და სწორად გამოყენებას რას გულისხმობ? თავიდან ჩქარა დაძვრა არ შეიძლება როგორც ვიცი ვარიატორებზე. და ბევრად მალე ფუჭდება ვიდრე ჩვეულებრივი ტიპ ტრონიკი.
0

#11 User is offline   Audi Turbo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 03-April 11
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2002

Posted 11 June 2011 - 22:26

View PostSainT, on 11 June 2011 - 15:44 , said:

Audi Turbo
და სწორად გამოყენებას რას გულისხმობ? თავიდან ჩქარა დაძვრა არ შეიძლება როგორც ვიცი ვარიატორებზე. და ბევრად მალე ფუჭდება ვიდრე ჩვეულებრივი ტიპ ტრონიკი.

სწორად ხმარება გამოვა, როცა ძალიან არ დაგრუზავ - ცოტა ფაქიზია.
რაც შეეხება ადგილიდან სწრაფად დაძვრას - მე ხშირად ეგრე ვაკეთებ და პრობლემა არ ჰქონია კოლოფს.
ადგილიდან რო აიღებს სწრაფად ეგ არის სასიამოვნო და მაგარი;)
0

#12 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 12 June 2011 - 12:17

SainT

Quote

საკმაოდ იგრძნობა გაწევა ქვატროსთან შედარებით

ბევრად სწრაფია სიჩქარიან ავტომატზე (სპორტულ ავტომატებზე არ მაქვს საუბარი), რადგან არ არსებობს საერთოდ გადართვა

Quote

1.8T

ამ ძრავისთვის იმდენად არ არის საშიში, რადგან ვარიატორი უფრო ადვილად იბრიდება V6 ძრავებზე (მეტი სიმძლავრის გამო)
Posted Image
0

#13 User is offline   Audi Turbo profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 03-April 11
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:2002

Posted 12 June 2011 - 13:01

View PostAudi Turbo, on 11 June 2011 - 22:26 , said:

სწორად ხმარება გამოვა, როცა ძალიან არ დაგრუზავ - ცოტა ფაქიზია.
რაც შეეხება ადგილიდან სწრაფად დაძვრას - მე ხშირად ეგრე ვაკეთებ და პრობლემა არ ჰქონია კოლოფს.
ადგილიდან რო აიღებს სწრაფად ეგ არის სასიამოვნო და მაგარი;)

ერთი რამე ვერ გავიგე - R-ში გადართვის დროს იშვიათად , მაგრამ მაინც ცოტას აგვიანებს ჩემი ვარიატორი, მეც მანამ ტორმუზი მიჭირავს. ვინმემ იცის რის გამო ხდება, ან იგივე თუ გაქვთ გამოცდილი ვინმეს ვარიატორზე?

This post has been edited by Audi Turbo: 12 June 2011 - 13:02

0

#14 User is offline   SainT profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 434
  • Joined: 13-July 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:DXD-092

Posted 12 June 2011 - 14:29

ზოგჯერ R ში გადართვას პატარა დრო ჭირდება ტაკ შტო ეგ არაფერია.
0

#15 User is offline   porxila profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 884
  • Joined: 09-June 11
  • ქალაქი:Rustavi
  • Audi:S3
  • Car:audi
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:210
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:???-???

Posted 16 June 2011 - 10:56

ვერაფერი გავიგე ვარიატორი ზეთის ცვლაზე... :blush: როგორც ამბობთ 40000-ზე უნდაო, ფოლცვაგენის ცენტრში ვიყავი და დახურული კარობკააო და გათვალისწინებულია არ შეცვლაზეო...თეგეტაში კიდევ კარობკების მასტერმა რკინის არგუმენტი დამიბრეხვა "სადაც ზეთია ყველგან იცვლება"... ნამდვილად დამაბნიეს...
________________________________
_________/_______________________\
_____[_]_/_________________________\_[_]
________ [\(_)(_)\====OOOO====/(_)(_)/]
________|_________[???-???]_________|
________\__o___________________o__/
_____-___|____|_____ __________|____|
0

#16 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 16 June 2011 - 12:51

porxila

Quote

ვერაფერი გავიგე ვარიატორი ზეთის ცვლაზე... როგორც ამბობთ 40000-ზე უნდაო, ფოლცვაგენის ცენტრში ვიყავი და დახურული კარობკააო და გათვალისწინებულია არ შეცვლაზეო...თეგეტაში კიდევ კარობკების მასტერმა რკინის არგუმენტი დამიბრეხვა "სადაც ზეთია ყველგან იცვლება"... ნამდვილად დამაბნიეს...

ვარიატორში ზეთი უნდა შეცვალო!!!!!!!!!!!! სხვანაირად როგორღა გითხრათ ვააახ :)

ეგრე აუდიც ცენტრში რო გეკითხა ჩემი მექანიკური კოლოფი დაზიანებული იყო და 2000 ლაამდ მიჯდებოდა გაკეთება, მაგრამ დისკს გადავაკარი 180 ლარად და გავიდა 4 წელიმასმერე :D :D
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#17 User is offline   saba profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 18-October 10
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:vip-100

Posted 18 July 2011 - 00:12

ჩემი პიპია არის ამ კარობკით...ძააან მაგარია...გადართვას რო აგარ გრძნობ,მაგარს გასიამოვნებს...აუდის ჩვევია ინოვაციები,ამიტომაც მიყვარს ეგ მანქანა...რაც შეეხება ზეთს 110 ათასი აქვს გასული და ჯერ არ გამომიცვლია...
0

#18 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 18 July 2011 - 19:08

View Postsaba, on 18 July 2011 - 00:12 , said:

ჩემი პიპია არის ამ კარობკით...ძააან მაგარია...გადართვას რო აგარ გრძნობ,მაგარს გასიამოვნებს...აუდის ჩვევია ინოვაციები,ამიტომაც მიყვარს ეგ მანქანა...რაც შეეხება ზეთს 110 ათასი აქვს გასული და ჯერ არ გამომიცვლია...

ამ ქვეყანაში - ჯობია არც შეცვალო :unsure:
Posted Image
0

#19 User is offline   rezo333 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,697
  • Joined: 11-March 10
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2010
  • ნომერი:AUD200

Posted 18 July 2011 - 19:09

აქ რამ მომიყვანა :shok:

This post has been edited by rezo333: 18 July 2011 - 19:10

0

#20 User is offline   LashaVar profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 208
  • Joined: 10-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:4x4
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2007

Posted 24 May 2013 - 01:52

ზეთის შეცვლა ღიირს თეგეტაში?

This post has been edited by LashaVar: 24 May 2013 - 01:55

0

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));