Share კატალიზატორის პრობლემები კატალიზატორი
#43
Posted 13 March 2012 - 20:53
offroader
ისე ჯობია ტურბო ეამოწმო მაგას ვიდრე კატალიზატორი მოხსნა ეგრევე. შაბათს მოდი და სეგიმოწმებ.. გუშინაც შევუმოწმე ახლობელს ზუსტად შენნაირი ავტომობილი და ტურბო აქვს იმას მკვდარი. გაწევაც მაგრად მოუკვდა.
მანქანას 290 000 კილომეტრი აქვს გარბენი და არ მგონია კარგ მდგომარეობაში იყოს, წვაც დიდი აქვს (მე არაფერს მერჩის მაგრამ არ უნდა წვავდეს ამდენსო მითხრეს) და ტუ გაბიდნულია არ მინდა ტურბო "ნაგრუზკაზე მუშაობდეს.. რა ვქნა არ ვიცი
ისე ჯობია ტურბო ეამოწმო მაგას ვიდრე კატალიზატორი მოხსნა ეგრევე. შაბათს მოდი და სეგიმოწმებ.. გუშინაც შევუმოწმე ახლობელს ზუსტად შენნაირი ავტომობილი და ტურბო აქვს იმას მკვდარი. გაწევაც მაგრად მოუკვდა.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#45
Posted 13 March 2012 - 21:22
offroader
ყოველ შაბათს, ასტრა პარკთან 5 დან ვიკრიბებითხოლმე
მოდი და მივხედავთ 
რაც შეეხება ნებას.. არ ვმუშაობ ამაზე, მაგრამ ეს ჩემი მოვალეობაა
რაღათქმაუნდა ნებაც 
აბა რისთვის ვართ აქ
სად მოვიდე მითხარი და დაახლოებით რომელ სააათზე??? და შენი კეთილი ნებააა თუ ამ საქმეზე ხარ?
ყოველ შაბათს, ასტრა პარკთან 5 დან ვიკრიბებითხოლმე


რაც შეეხება ნებას.. არ ვმუშაობ ამაზე, მაგრამ ეს ჩემი მოვალეობაა


აბა რისთვის ვართ აქ

OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#52
Posted 27 April 2012 - 20:09
მე ასეთი გადამყვანები დავაყენე და დავისვენე 
http://radikal.ru/F/...509a41.jpg.html
http://radikal.ru/F/...1fbbc3.jpg.html
ნახაზი: http://www.audi-club...yimg&imgid=3433
ისე ჯობია გადამყვანის გამოჩარხვამდე მოიხსნას ლამბდაზონდი და გაიზომოს ლამბდის რესზბის სიგრძე და იმის მიხედვით იმეცეს გადამყვანს სიგრძე .

http://radikal.ru/F/...509a41.jpg.html
http://radikal.ru/F/...1fbbc3.jpg.html
ნახაზი: http://www.audi-club...yimg&imgid=3433
ისე ჯობია გადამყვანის გამოჩარხვამდე მოიხსნას ლამბდაზონდი და გაიზომოს ლამბდის რესზბის სიგრძე და იმის მიხედვით იმეცეს გადამყვანს სიგრძე .
This post has been edited by david: 27 April 2012 - 20:23
#55
Posted 31 May 2012 - 16:31
ika_iko, on 31 May 2012 - 16:20 , said:
Mr ika
იკა რა ვქნა კატალიზატორი ამოვიღო? 3 ამდეც რო ავიდე უკვე სუნი შემოაქ რაღაცნაირი, და წვაც ჯიგრულად არი მომატებული, ნუ ჯერ ტურბინის ფილტრიც არ შემიცვლია მარა მაინც, საშინელი სუნი აქ
იკა რა ვქნა კატალიზატორი ამოვიღო? 3 ამდეც რო ავიდე უკვე სუნი შემოაქ რაღაცნაირი, და წვაც ჯიგრულად არი მომატებული, ნუ ჯერ ტურბინის ფილტრიც არ შემიცვლია მარა მაინც, საშინელი სუნი აქ

თუ სუნი აქვს ან ამოიღე და მილი ჩააკერე, ან დაშლილებში იშოვე სხვა და ის ჩასვი

#58
Posted 01 June 2012 - 21:27
ika_iko
ამ ტემას რომ გადახედო მგონი წერია სადღაც როგორ კეთდება თავისი ამოჭრებით, ნილის ჩაკერებებით,
შაიბის დადებებით, კომპიუტერის გაბრიყვებებიოთ და ა.შ.
მე პროსტა ვერ ვნახულობ ეხლა, Wi-Fi-ით ვარ შემოსული და ინტერნეტს დედის ჟუზელი აქვს მოხნული
ამ ტემას რომ გადახედო მგონი წერია სადღაც როგორ კეთდება თავისი ამოჭრებით, ნილის ჩაკერებებით,
შაიბის დადებებით, კომპიუტერის გაბრიყვებებიოთ და ა.შ.

მე პროსტა ვერ ვნახულობ ეხლა, Wi-Fi-ით ვარ შემოსული და ინტერნეტს დედის ჟუზელი აქვს მოხნული

ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny
Moder is watching you...
Moder is watching you...

#59
Posted 28 July 2012 - 17:48
სალამი ყველას,
ასეთი პრობლემის წინაშე ვდგევარ. მყავს აუდი ა4 1.8 ტურბო კუატრო 2001 წლიანი. მანქანას უცებ მოაკლდა სიმძლავრე. ხანდახახ მინთებს ჩეკს და მერე ისევ ქრება ხოლმე, რამდენჯერაც მყავდა კომპიუტერულ დიაგნოსტიკაზე მითხრეს რომ ჩეკი კატალიზატორის პრობლემა არისო, მაგრამ მაშინ რატო ქრება ხოლმე გარკვეული დროის გასვლის შემდეგ? ძრავაში კომპრესია ოთხივე ცილინდრში არის 9000 რაც მაგ გარბენისათვის იდეალური არისო, ტურბინასაც პრობლემა არ ააქვს წნევაც არის და სბროსსაც აკეთებსო. ლოგიკურად წვისა მატებისა და გაწევის შემცირების ერთადერთი მიზეზი რჩება კატალიზადორის გაბინდვა ან ჩაშლა??? ვინმეს თუ მოგიხსნიათ კატალიზატორი მსგავს მოდელზე და როგორ იმოქმედა წვაზე, გაწევასა და ხმაურზე?
ასეთი პრობლემის წინაშე ვდგევარ. მყავს აუდი ა4 1.8 ტურბო კუატრო 2001 წლიანი. მანქანას უცებ მოაკლდა სიმძლავრე. ხანდახახ მინთებს ჩეკს და მერე ისევ ქრება ხოლმე, რამდენჯერაც მყავდა კომპიუტერულ დიაგნოსტიკაზე მითხრეს რომ ჩეკი კატალიზატორის პრობლემა არისო, მაგრამ მაშინ რატო ქრება ხოლმე გარკვეული დროის გასვლის შემდეგ? ძრავაში კომპრესია ოთხივე ცილინდრში არის 9000 რაც მაგ გარბენისათვის იდეალური არისო, ტურბინასაც პრობლემა არ ააქვს წნევაც არის და სბროსსაც აკეთებსო. ლოგიკურად წვისა მატებისა და გაწევის შემცირების ერთადერთი მიზეზი რჩება კატალიზადორის გაბინდვა ან ჩაშლა??? ვინმეს თუ მოგიხსნიათ კატალიზატორი მსგავს მოდელზე და როგორ იმოქმედა წვაზე, გაწევასა და ხმაურზე?
#60
Posted 29 July 2012 - 01:12
lashanaka
სალამი. უფრო კატალიზატორის პრობლემას გავს, მითუმეტეს თუ დაწერა რამდენჯერმე. ჯობია ამოიღო.. გაწევას ოდნავ მატებს და წვასაც ოდნავ აკლებს. აქსელერატორი უფრო |თავისუფალი ხდება
რაც შეეხება ხან ან ანთებას და ხან არა, შეიძლება მასეც შვრებოდეს. ცხელი ჰაერი ხან ეჯახება სენსორს ხან არა.
მოკლედ ამოიღე
სალამი. უფრო კატალიზატორის პრობლემას გავს, მითუმეტეს თუ დაწერა რამდენჯერმე. ჯობია ამოიღო.. გაწევას ოდნავ მატებს და წვასაც ოდნავ აკლებს. აქსელერატორი უფრო |თავისუფალი ხდება

რაც შეეხება ხან ან ანთებას და ხან არა, შეიძლება მასეც შვრებოდეს. ცხელი ჰაერი ხან ეჯახება სენსორს ხან არა.
მოკლედ ამოიღე

OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.