Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: თერმოსტატის შეცვლა (ერთგვარი ინსტრუქცია :)) - Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam

Jump to content

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share თერმოსტატის შეცვლა (ერთგვარი ინსტრუქცია :)) DIY FOR AUDI A4 B6

#1 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 25 October 2011 - 03:15

მოკლედ ხალხნო კარგად გახსოვთ ყველას ქრონიკული სენი რომ შეეყარა კლუბში ჩვენი მანქანების თერმოსტატებს და
ერთმანეთის მიყოლებით 5 თუ 6 კლუბელის თერმოსტატმა ჩაილურის წყალი კი არა და ანტიფრიზი დალია :D

ამის მერე მგონი ყველამ გამოცვალეთ თერმოსტატი, ერთი მე დავრჩი თავმოუბმელი და აი დადგა ის დრო, როცა მეც უნდა გამოვცვალო,
თორემ ზამთარი მოდის და შარშანდელივით 15-20 წუთი ლოდინს ვეღარ გადავიტან :D

ყველაფერი მზად მაქვს, ყველაფერი ნაყიდია, ხელოსანთანაც შეთანხმებულია ყველაფერი, ასე რომ ვაშა! :D

მაგრამ სანამ ხელოსნამდე მივალ, გადავწყვიტე თვითონ გავნათლებულიყავი აღნიშნულ საკითხში, გადავხედე სხვადასხვა საიტებს
და მოპოვებული ინფორმაციის შეჯამების შედეგად წარმოგიდგენთ ამ ინსთრაქშნს!!! :laugh:

რაც შეეხება ტავმოუბმელობას, ეს გარკვეული ობიექტური მიზეზებით იყო განპირობებული... პირველი ის, რომ B6-ზე არც ისე მარტივად
იცვლება ეს ნაწილი როგორც B5-ზე... ბევრი რაღაცის მოხსნაა საჭირო იმისათვის რომ თერმოსტატამდე მზის სინათლემ მიაღწიოს :D
ამაში თქვენც დარწმუნდებით როცა ჩემს მიერ შემოთავაზებულ DIY-ს გაეცნობით...

ასევე მეორე ობიექტური მიზეზი ის არის რომ ძვირია ეს დედააფეთქებული :D მაშინ როცა B5-ის თ.სტატი დაახლოებით 20-30 ლარი ღირს,
B6-ისას ძალიან საყვარელი ფასი ადევს!:D ცენტრში 240 ლარი ღირს... ინეტში დაახლოებით 100 დოლარი... მე კი ქუთაისის ქუჩაზე
შევიძინე 150 ლარად,ისიც ნახევარსაათიანი ტვინის ბურღვა დამჭირდა იმისთვის, რომ ამ ფასად მოეცათ.. ხონ აქვე იმასაც დავამატებ, რომ
ორიგინალი თერმოსტატის ნაწილის კოდი არის 06B 121 111 K... რავი იქნებ დაგჭირდეთ ვინმეს რამეში...

მოკლედ შევუდგეთ საქმეს...

პირველ რიგში აუცილებლად ჩახსენით აკუმულატორი (მასა), იმიტომ, რომ მოგვიწევს დინამოს მოხსნა

დავცალოთ სისტემა ანტიფრიზისაგან.ამისთვის უნდა მოვხსნათ G83 სენსორი, რომელიც მდებარეობს მარცხენა მხარეს, რადიატორის ძირში...
ეს სენსორი ასევე არის ასე ვთქვათ სითხის გამოსაშვები ერთგვარი საცობი...
წინასწარ მომარაგებულ ჭირჭელში ჩავასხათ ჩამოცლილი სითხე და სამუშაოს დასრულების შემდეგ შეგვიძლია ჩავაბრუნოთ ის სისტემაში. ნუ ეხლა თუ გინდათ
ახალი ანტიფრიზე ჩაასსხით, უბრალოდ მე ახალი შეცვლილი მაქვს და არ ვაპირებ ამის გაკეთებას :)
ცნობისათვის დავამატებ, რომ ნახსენები G83 დაჩიკი პროპელერის ჩართვა-გამორთვის ამბვავს არეგულირებს... შევხედოთ სურათს:

Posted Image

ამის შემდეგ მოვხსნათ რადიატორის ზედა შლანგი(#1) და ასევე ე.წ. "რასშირიწელნი ბაჩოკის" შლანგი(#2)

Posted Image

მზადაა
Posted Image

ვხსნით ასევე დროსელთან მიერთებულ ამ შლანგს
Posted Image

შემდეგ ვხსნით თვითონ დროსელს,როსთვისაცა საჭიროა მოიხსნას ეს ოთხი ბოლტი და ასევე დაჩიკი
Posted Image

ესეც შედეგი:
Posted Image

შემდეგ უნდა ჩავხსნათ დინამოს რემენი. ამისთვის ფრთხილად მოვუშვებთ წითლად აღნიშნულ დამჭიმის ბოლტს ისრის მიმართულებით,რის შედეგადაც რემენი დასლაბდება და ფრთხილად ჩავხსნით
Posted Image
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#2 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 25 October 2011 - 03:32

ესეც ჩედეგი და შემდეგ უკვე ვხსნით თვითონ დინამოს, რისთვისაც ვხსნით ამ ოთხ ბოლტს
Posted Image

შემდეგ ვხსნით დაჩიკს, რომელიც უკანა მხარეს აქვს დინამოს და ასევე ბოლტით დამაგრებულ სადენს... (მასა თუ დამიწება თუ რა ქვია ხ.ზ :D )
Posted Image

და აი ისიც! :applause: :laugh:
Posted Image

მოხერხებულობისთვის ასევე მოვხსნათ შემშვები კოლექტორის ეს რკინის სამაგრი ორი ბოლტის მოხსნით :)
Posted Image

ეხლა უკვე მოვხსნათ თვითონ თერმოსტატი, რისთვისაც ვხსნით წითლად აღნიშნულ ამ სამ ბოლტს და
ასევე ისრით აღნიშნუოლ რკინის შლანგსაც, რისთვისაც საჭიროა ლურჯად აღნიშნული ბოლტის მოხსნა
Posted Image

ლურჯი ბოლტის ხედი კოლექტორის ზევიდან
Posted Image

ესეც ესე! თერმოსტატი მოხსნილია, ვაყენებთ ახალ თერმოსტატს, ავაწყობთ ყველაფერს და საქმეც დასრულებულია!.... :)

არ დაგვავიწყდეს დაჰაერება: ჩავასხამთ დაახლოებით ლიტრ ანტიფრიზს და მოვუშვებთ სურათზე აღნიშნულ ბოლტს. შემდეგ ვასხავთ ანტიფრიზს იქამდე სანამ
არ გადმოვა ამ "ნახვრეტიდან"... შემდეგ დავუჭერთ ამ ბოლტს და ვასხამთ იქამდე სადამდეც საჭიროა, ანუ "მაქსიმუმის" ნიშნულამდე... :)
Posted Image


THE END
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
4

#3 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 25 October 2011 - 09:55

mambu
გილოცავ დიდი მიღწევა გაგრილების სისტემის მოწესრიგება ზამთრის სეზონის დასაწყისში :applause:

როგორ დავიჯერო რომ ეს ყველაფერი შენ გააკეთე?? :laughing: :2kiss:

დროსელი სუფთა გქონია, მაინც გაწმინდე???
0

#4 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 25 October 2011 - 10:57

dato_dato
არ გამომიცვლია დავით, ამ დღეებში ვცვლი :laughing:

ზევით ცუდად დამიწერია, იმიტომ გეგონა რომ გამოვცვალე :) ჩავასწორებ მოგვიანებით...

მანამდე ინეტის მეშვეობით გავნათლდი აღნიშნულ საკითხში :laugh:
რა იცი რა ხდება, ხელოსანმა პირი რო დააღოს მივეშველები ცოტას... :D

ისე კი ნამდვილად არ არის ძნელი ამ საქმის საკუთარი ხელით გაკეთება, პროსტა მე მაგის თავი არ მაქვს რა... :laugh:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#5 User is offline   dato_dato profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 4,683
  • Joined: 07-February 10

Posted 25 October 2011 - 11:11

mambu

Quote

პროსტა მე მაგის თავი არ მაქვს რა...

ეგ რო ვიცი იმიტო ვთქვი თორე... :2kiss:
0

#6 User is offline   chigo profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 3,968
  • Joined: 11-June 11
  • Audi:A4 B5
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8 T
  • ცხენის ძალა:288
  • გამ. წელი:1996
  • ნომერი:AU-288-DI

Posted 25 October 2011 - 13:22

ყოჩაღ მამბუ ძმაუ! + 1.8 T ჩემგან
NINJA
0

#7 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 25 October 2011 - 13:26

ვააახ მალადეც მამუკას.. +1, გამოსადეგი ამბავია ეს...
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#8 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 25 October 2011 - 19:29

View Postmambu said:

და აი დადგა ის დრო, როცა მეც უნდა გამოვცვალო



ეს ლურჯი მანქანა ვისია? :makoooo:


Posted Image
0

#9 User is offline   Red Bull profile Icon

  • OOOOშნიკი
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 14,230
  • Joined: 24-March 10
  • ქალაქი:ქუთაისი
  • Audi:A4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:მე მყოფნის
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:KPK

Posted 25 October 2011 - 19:32

q u a t t r o
გადაღება არ იცი? :დ
0

#10 User is offline   rezo333 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,697
  • Joined: 11-March 10
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2010
  • ნომერი:AUD200

Posted 25 October 2011 - 21:45

მიდი მამუკ მიდი შენს გვერდში ვარ, ოღონდ მერე არ დაწერო ძრავი მალე თბება და რისი ბრალიაო :D
0

#11 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 26 October 2011 - 10:14

q u a t t r o

Quote

ეს ლურჯი მანქანა ვისია?


Quote

მაგრამ სანამ ხელოსნამდე მივალ, გადავწყვიტე თვითონ გავნათლებულიყავი აღნიშნულ საკითხში, გადავხედე სხვადასხვა საიტებს
და მოპოვებული ინფორმაციის შეჯამების შედეგად წარმოგიდგენთ ამ ინსთრაქშნს!!!

:acute: :acute:

ანუ ხუი ევო ზნაეტ :D


rezo333

Quote

მიდი მამუკ მიდი შენს გვერდში ვარ, ოღონდ მერე არ დაწერო ძრავი მალე თბება და რისი ბრალიაო

:D
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#12 User is offline   ცხენის ძალა profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

Posted 23 April 2012 - 13:14

გამარჯობა თანამემანქანეებო! :) უშუალოდ მონიტორის "დატჩიკი" წყლის ტემპერატურას სტაბილურად და ჯანმრთელად აჩვენებს. ეგაა მოტორის სერვისის "დატჩიკია" ანთებული და კომპიუტერულმა დიაგნოსტიკამ გაგრილების სისტემის პრობლემააო. ან "დატჩიკიაო" ან თერმოსტატიო... ჰოდა ამ ან/ან-ის გამო ორივე უნდა გამოვცვალო? :)
0

#13 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 23 April 2012 - 17:27

ცხენის ძალა
გაგიმარჯოს!

Quote

ან "დატჩიკიაო" ან თერმოსტატიო... ჰოდა ამ ან/ან-ის გამო ორივე უნდა გამოვცვალო?

თერმოსტატის გამოცვლა V6ზე ცოტა შრომატევადია. ამიტომ უნდა დადგინდეს რეალურად, არის თუ არა თერმოსტატი დაბრედილი.

- წაყლი მეტისმეტად ხომ არ ცხელდება ძრავში?
- ან ტრასაზე სიარულისას ისარი 90©-დან ხომ არ ჩამოდის დაბლა?

თუ არცერთი და არც მეორე - თერმოსტატი რიგზეა
Posted Image
0

#14 User is offline   ცხენის ძალა profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

Posted 23 April 2012 - 18:05

გაიხარე, მადლობა! მოკლედ ასეა - წყალი ჩვეულებრივი სვლისას, ქალაქში მუდმივად 90-ზეა. ზამთარში "ფეჩის" ჩართვისას და ტრასაზე სწრაფად სვლისას, კი - დაბლა ჩამოდის! გამოდის დაიბრიდა ჰო? :( ეგ იმდენ ვინმეს ვუთხარი ქალაქში და პასუხი ზუსტად ვერავინ გამცა! :) თუ ეგ გამოსაცვლელია და თან შრომატევადია, მაშინ რემნებსაც მივაყოლებ - ჩამოყვანიდან ერთი წელი გავიდა და არც მაშინ და არც მერე არ გამომიცვლია და ერთგვარად ამ დაშლა-აწყობის ხარჯიც "გაერთიანდება". ალბათ ასე სჯობს ჰო?
0

#15 User is offline   MARGAL profile Icon

  • Don
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5,443
  • Joined: 27-March 10
  • ნომერი:PPN-100

Posted 23 April 2012 - 18:23

View Postცხენის ძალა said:

გაიხარე, მადლობა! მოკლედ ასეა - წყალი ჩვეულებრივი სვლისას, ქალაქში მუდმივად 90-ზეა. ზამთარში "ფეჩის" ჩართვისას და ტრასაზე სწრაფად სვლისას, კი - დაბლა ჩამოდის! გამოდის დაიბრიდა ჰო? ეგ იმდენ ვინმეს ვუთხარი ქალაქში და პასუხი ზუსტად ვერავინ გამცა! თუ ეგ გამოსაცვლელია და თან შრომატევადია, მაშინ რემნებსაც მივაყოლებ - ჩამოყვანიდან ერთი წელი გავიდა და არც მაშინ და არც მერე არ გამომიცვლია და ერთგვარად ამ დაშლა-აწყობის ხარჯიც "გაერთიანდება". ალბათ ასე სჯობს ჰო?

მშვენიერია.. რა რემენი შეგიცვლია და თერმოსტატი. 80 ლარი დაგიჯდება ეგ სიამოვნება ხელოსანთან (მაგრამ არა ყველასთან), თუ შენით იჩალიჩებ დიდი ნერვები ი ვსიო
0

#16 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 23 April 2012 - 18:31

View Postცხენის ძალა, on 23 April 2012 - 18:05 , said:

გაიხარე, მადლობა! მოკლედ ასეა - წყალი ჩვეულებრივი სვლისას, ქალაქში მუდმივად 90-ზეა. ზამთარში "ფეჩის" ჩართვისას და ტრასაზე სწრაფად სვლისას, კი - დაბლა ჩამოდის! გამოდის დაიბრიდა ჰო? :( ეგ იმდენ ვინმეს ვუთხარი ქალაქში და პასუხი ზუსტად ვერავინ გამცა! :) თუ ეგ გამოსაცვლელია და თან შრომატევადია, მაშინ რემნებსაც მივაყოლებ - ჩამოყვანიდან ერთი წელი გავიდა და არც მაშინ და არც მერე არ გამომიცვლია და ერთგვარად ამ დაშლა-აწყობის ხარჯიც "გაერთიანდება". ალბათ ასე სჯობს ჰო?

დიახ, ეგრე აჯობებს :yes:
Posted Image
0

#17 User is offline   ცხენის ძალა profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

Posted 23 April 2012 - 18:41

MARGAL
ჩემით ნამდვილად ვერ ვიჩალიჩებ და ხელოსანიც რომ მითხრათ შესაფერი არ დაგივიწყებთ მაქსიმალურად დიდი ხნით! :)AL Janinny
მადლობა! რემნები (თავისი რამერუმეებით) და თერმოსტატი სად სჯობს რომ ვიყიდო?
0

#18 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 23 April 2012 - 18:44

View Postცხენის ძალა, on 23 April 2012 - 18:41 , said:

MARGAL
ჩემით ნამდვილად ვერ ვიჩალიჩებ და ხელოსანიც რომ მითხრათ შესაფერი არ დაგივიწყებთ მაქსიმალურად დიდი ხნით! :)AL Janinny
მადლობა! რემნები (თავისი რამერუმეებით) და თერმოსტატი სად სჯობს რომ ვიყიდო?

ჩვენ მირცხულავაზე ვცვლით ხოლმე. თუმცა ცენტრს აქვს ერთი უპირატესობა - ისინი გარანტიას იძლევიან.
იგივე ეხება ნაწილებსაც, ცენტრი გარანტიას იძლევა. სხვა არა.

აგერ ამ საიტიდან ხშირად ჩამომიტანია

http://www.ecstuning.../Timing/ES7443/
Posted Image
0

#19 User is offline   MARGAL profile Icon

  • Don
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 5,443
  • Joined: 27-March 10
  • ნომერი:PPN-100

Posted 23 April 2012 - 18:50

View Postცხენის ძალა said:

ჩემით ნამდვილად ვერ ვიჩალიჩებ და ხელოსანიც რომ მითხრათ შესაფერი არ დაგივიწყებთ მაქსიმალურად დიდი ხნით! AL Janinny
მადლობა! რემნები (თავისი რამერუმეებით) და თერმოსტატი სად სჯობს რომ ვიყიდო?

მაშIნ მირცხულავას ქუჩაზე არის სახელოსნო.. მატორისტი სერგო არის იქ ულვაშებიანი კაცი... 593922403 სერგო... დაურეკე. 80 ლარს იღებს ხოლმე... დაელაპარაკე. და დანარჩენი გადაწყვიტე თვითონ
0

#20 User is offline   ცხენის ძალა profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 22-April 12
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:IMD737

Posted 23 April 2012 - 18:57

AL Janinny
MARGAL
მადლობა დახმარებისათვის ბატონებო! :)
0

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));