Audi Club Georgia: GT Performance - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (17 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share GT Performance Chip Tuning თქვენი აუდისთვის

#1 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 26 January 2012 - 01:16

საქართველოში, საქართველოს აუდის მოყვარულთა კლუბმა პირველმა გააფორმა თანამშრომლობის ხელშეკრულება კომპანია GT Performanc-თან

Posted Image Posted Image


რას წარმოადგენს და რას გვთავაზოს GT Performance:



GT Performance
გთავაზობთ უმაღლესი ხარისხის ტუნინგს ევროპიდან.
კომპანია იყენებს უმაღლესი ხარისხის პროგრამულ უზრუნველყოფას და დანადგარებს ევროპიდან.
GT Performance იყენებს ერთ-ერთი უდიდესი ევროპული ჩიპ-ტუნინგ კომპანიის პროგრამას თვენი ავტომობილისთვის.

კომპანია გთავაზობთ პროდუქტებს ISO9001 ხარისხსის სერტიფიკატით. ტუნინგ კომპანიას გააჩნია უდიდესი მონაცემთა ბაზა რომელიც დამოწმებულია დინო ტესტებით. უცხოელ პარტნიორებს გააჩნიათ უდიდესი გამოცდილება ავტომობილების ჩიპ-ტუნინგში. მათი საშუალო თვიური ინდექსი შეადგენ 10 000 მანქანას.

GT Performance ახდენს ინვესტირებას პროგრამული და ტექნიკურ მოწყობილობებში.

იმისათვის რომ მიღწეულ იქნას უმაღლესი ხარისხის შედეგები, კომპანია გამუდმებით მზად არის განაახლოს როგორც პროგრამული ასევე ტექნიკური უზრუნველყოფის მხარე.

GT Performance გამუდმებით განვითარდება.

მომავალში კომპანია შემოგთაბაზებთ უფრო მეტ სერვისს მომხმარებლებს. გარდა ამისა გავაფართოვებთ ავტომობილთა ბაზას. გამუდმებით მუშაობენ ახალი ავტომობილების დასამატებლად.
GT Performance გამუდმებით ახდენს მონიტორინგს ჩიპ-ტუნინგ სექტორში
GT Performance ყოველთვის წინაა კონკურენტებთან შედარებით, ვინაიდან იგი გამუდმებით ეძებს სიახლეებს ჩიპ-ტუნინგ სფეროში და ცდილობს დანერგოს ისინი საქართველოში.

ჩიპ ტუნინგი

ჩიპ-ტუნინგი ეს არის ავტომობილის პროგრამული მოდიფიკაცია, ძრავის მუშაობის ეფექტურობის ასამაღლებლად. ეს მიიღწევა პროგრამულ დონეზე აალების, ჰაერი/საწვავი შეფარდებისა და საქართველოში არსებულ საწვავზე მორგებით. ტურბირებული ძრავებისთვის ტურბინის წნევის გაზრდაც ხდება ყველა სხვა კომპონენთტან შერწყმით საუკეთესო შედეგის მისაღებად. ყველა მოდიფიკაცია ეხება მოხოლოდ და მხოლოდ ავტომობილის ცენტრალურ პროცესორს და არ საჭიროებს ძრავის კომპონენტებში ცვლილებას.

ხშირად დაისმის კითხვა თუ რატომ არ ხდება ამგვარი მოდიფიკაციების შეტანა ქარხნულად? პასუხი მარტივია, ქარხნული პროგრამა ოპტიმიზრებულია საშუალო მომხმარებელზე, რათა შეინარჩუნოს წვის გარკევული დონე და არ დაკარგოს სიმძლავრე. ჩიპ-ტუნინგი კი აძლევს საშუალებას ინდივიდუალურ მომხმარებელს მოირგოს ძრავი თავის მოთხოვნილებებზე, იქნება ეს სიმძლავრე თუ ეკონომიურობა. გარდა ამისა უნდა აღინიშნოს რომ როგორც ნებისმიერ პროგრამას სჭირდება განახლება დროთა განმავლობაში, სწორედ ეს არის განახლებული ვერსია თქვენი ქარხნული ავტომობილის პროგრამის.

ჩიპ-ტუნინგის უპირატესობები.

სიმძლავრის (ცხენის ძალის) ზრდა 8-12%-ით და მგრეხი ძალვის (torque) ზრდა 10-14%-ით ატმოსფერული ძრავებისთვის.
სიმძლავრის და მგრეხი ძალვის ზრდა 20 – 22%-ით ტურბირებული ძრავებისთვის.
მგრეხი ძალვის საგრძნობლად იზრდება დაბალი და საშუალო ბრუნვის არეში
შეინარჩუნოს ან გაზარდოს ეკონომიურობის მაჩვენებელი 10-15%-ით
ძრავის კომპონენტების სიცოცხლის ხანგრძლივობის შენარჩუნება..


კომპანია აუდის კლიბელებს სთავაზობს 13%-ან ფასდაკლებას.. თუ კლუბიდან ერთად მივა 2 ავტომობილი მაშინ მოხდება 16%-ნი ფასდაკლება.


ფასდაკლება მოქმედებს მხოლოდ ოფიციალურ წევრებზე, რომელთაც გააჩნიათ კლუბელობის დამადასტურებელი მოწმობა.


დაწვრილებითი ინფორმაცია:
gtp.ge

ასევე კომპანიის წარმომადგენელი უპასუხებს კითხვებს ჩვენს ფორუმზე. :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
2

#2 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 26 January 2012 - 01:27

მოგესალმებით Audi-ის კლუბის წევრებს.
მოხარული ვარ რომ შემიძლია შემოგთავაზოთ ჩიპ-ტუნინგი თქვენი ავტომობილებისათვის.
იმედი მაქვს რომ ჩვენ შორის ჩამოყალიბდება მყარი ურთიერთობა და უფრო მეტ და საინტერესო პროდუქციას შემოგთავაზებთ.

მზად ვარ ვუპასუხო ნებისმიერ თქვენს შეკითხვას.

მადლობთ.

This post has been edited by GT Performance: 26 January 2012 - 01:31

1

#3 User is offline   ბოხვერა profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,933
  • Joined: 31-July 11
  • ქალაქი:თბილისკი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:APB
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:OPO-116

Posted 26 January 2012 - 01:32

საინტერესოა მაგრამ რამოდენიმე კითხვა მაქ :) პირველ რიგში ატმოსფერულ ძრავებზე ე.წ. stage II არ კეთდება???
1 3 5
|-|-|
2 4 R

ტანკები
0

#4 User is offline   koba profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,614
  • Joined: 07-December 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8 T
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AUD-005

Posted 26 January 2012 - 01:34

ვაა ვააა ... მაგარიააა... მომეწონა ეს ამბავი... ჰა აბა დავირაზმოთ ეხლა ვინ მივდივართ... :D
Posted Image
0

#5 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 26 January 2012 - 01:42

დღეისათვის არ გვაქვს Stage II პაკეტი მზად ატმოსფერული VW/Audi-ის ჯგუფის ძრავებისთვის.

მოთხოვნის შემთხვევაში დიდი სიამოვნებით შევიმუშავებთ.
0

#6 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 26 January 2012 - 01:43

GT Performance

View PostGT Performance said:

დღეისათვის არ გვაქვს Stage II პაკეტი მზად ატმოსფერული VW/Audi-ის ჯგუფის ძრავებისთვის.

მოთხოვნის შემთხვევაში დიდი სიამოვნებით შევიმუშავებთ.

საინტერესო იქნება თუ შეიმუშავებთ.. რა გამოვა და როგორი მემგონი ყველას აინტერესებს :)

თან ბევრია კლუბში ატმოსფერული ძრავით.
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#7 User is offline   ბოხვერა profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,933
  • Joined: 31-July 11
  • ქალაქი:თბილისკი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:APB
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:OPO-116

Posted 26 January 2012 - 01:47

GT Performance
ეხა ვნახე თქვენ გვერძე გაძლიერებულსა და ქარხნულს შორის სხვაობები მაგ. ჩემ მანქანაზე გიწერიათ

audi 80 2.5E v6 174hp 192hp 250ნმ 270ნმ ეს ყველაფერი %ებითაა გამოთვლილი თუ განაკეთებია მანქანაზე და შედეგია???
1 3 5
|-|-|
2 4 R

ტანკები
0

#8 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 26 January 2012 - 01:52

ბაზაში არსებული ავტომობილების 70% არის რეალური შედეგები, დამოწმებული Mustang-ის Dyno-ზე.

კონკრეტულად audi 80 2.5E-ს შემთხვევაში მონაცემები %-ლად არის გამოთვლილი. ზუსტი მონაცემების ყველა თითეულ მანქანაზე და საწვავიდან გამომდინარე განსხავებული იქნება.
0

#9 User is offline   ბოხვერა profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,933
  • Joined: 31-July 11
  • ქალაქი:თბილისკი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:APB
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:OPO-116

Posted 26 January 2012 - 01:54

GT Performance
ჯერ ზუსტი მონაცემების განსახ=ზღვრის ბედნიერება არ გვაქ???
1 3 5
|-|-|
2 4 R

ტანკები
0

#10 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 26 January 2012 - 02:02

View Postბოხვერა, on 26 January 2012 - 01:54 , said:

GT Performance
ჯერ ზუსტი მონაცემების განსახ=ზღვრის ბედნიერება არ გვაქ???


როგორც ავღნიშნე თითქმის ყველა ავტომობილზე რეალურად დატესტილი შედეგებია.

ყველა მანქანაზე იქნება სხვაობა, +- 10HP რაც სავსებით ბუნებრივია (მანქანის მექანიკური მდგომარეობისა და სხვა ფაქტორების გათვალიწინებით, მაგ.: საწვავის ხარისხი).

saqartveloshi dyno mxolod mono privodzea, da shesabamisad sheni manqanis realur monacemebs ver avigebt.

This post has been edited by GT Performance: 26 January 2012 - 02:02

0

#11 User is offline   ბოხვერა profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,933
  • Joined: 31-July 11
  • ქალაქი:თბილისკი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:APB
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:OPO-116

Posted 26 January 2012 - 02:02

GT Performance
ვერ მიმიხვდი ანუ დინოსი ან რამე სხვა საშუალების :D :unsure:
1 3 5
|-|-|
2 4 R

ტანკები
0

#12 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 26 January 2012 - 02:12

View Postბოხვერა, on 26 January 2012 - 02:02 , said:

GT Performance
ვერ მიმიხვდი ანუ დინოსი ან რამე სხვა საშუალების :D :unsure:



View PostGT Performance, on 26 January 2012 - 02:02 , said:

saqartveloshi dyno mxolod mono privodzea, da shesabamisad sheni manqanis realur monacemebs ver avigebt.

0

#13 User is offline   ბოხვერა profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,933
  • Joined: 31-July 11
  • ქალაქი:თბილისკი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:APB
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:OPO-116

Posted 26 January 2012 - 02:14

GT Performance
გარდა ჩიპისა ადგილზე გააქვთ სხვა ნაწილები ანუ ფილტრები და გამშვები?
1 3 5
|-|-|
2 4 R

ტანკები
0

#14 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 26 January 2012 - 02:24

Quote

საქართველოში, საქართველოს აუდის მოყვარულთა კლუბმა პირველმა გააფორმა თანამშრომლობის ხელშეკრულება კომპანია GT Performanc-თან

:applause: :applause: :applause:


Quote

ასევე კომპანიის წარმომადგენელი უპასუხებს კითხვებს ჩვენს ფორუმზე.

:luke: :luke: :luke:



Posted Image
საინტერესოაააა....... :acute: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#15 User is offline   gela88 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 672
  • Joined: 06-April 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:s4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2004

Posted 26 January 2012 - 02:25

მამბუ ჩვენი ბშესტები 163 ცხენიანია თუ 180?
just AUDI-შნიკ
0

#16 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 26 January 2012 - 02:32

mambu

ყველაფერი სწორია ამ შემთხვევაში. განსხვავება ძრავებში AEB ATW (150) და AWM AMB-ს შორის არის ტურბინა და მისი წნევა. ჩვენი ჩიპი ზრდის 150 AEB და ATW ძრავების წნევას უფრო მეტად ვიდრე AWM AMB-ს, პრინციპში ტურბინებს შორის ფიზიკურად მცირე სხვაობაა, განსხავება არის ქარხნულად მათ წნევაში, დაჩიპვის შემდეგ ეს ორი ძრავი ტურბინის წნევის პარამეტრით უახლოვება ერთმანეთს: 0.9-1 ბარი 150 ცხენიანი ვერსიებისთვის, 1.1 180-იანებისთვის.

View Postgela88, on 26 January 2012 - 02:25 , said:

მამბუ ჩვენი ბშესტები 163 ცხენიანია თუ 180?

180 ცხენიანებია ამერიკულები AWM და AMB.

This post has been edited by GT Performance: 26 January 2012 - 02:33

0

#17 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 26 January 2012 - 02:33

Quote

თუ 180?

ეს ნაღდად არაა... :D დალშე ხ.ზ..... :laugh:

ვაფშეტა B6 და 180 ცხენი??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: უზუსტობაა?... 190-იანები უნდა იყოს?...
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#18 User is offline   gela88 profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 672
  • Joined: 06-April 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:s4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • გამ. წელი:2004

Posted 26 January 2012 - 02:35

ამ ეტაპზე მხოლოდ ჩიპ-ტუნინგი გაქვთ თუ არის კიდევ სხვა ტუნინგებიც?

View Postmambu, on 26 January 2012 - 02:33 , said:

ეს ნაღდად არაა... :D დალშე ხ.ზ..... :laugh:

ვაფშეტა B6 და 180 ცხენი??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: უზუსტობაა?... 190-იანები უნდა იყოს?...

190 ვიცი რომ ს-ლაინებია, ჩვენი კიდე მგონი 170 არის :D AMB ძრავი, მაგრამ მაინც ხ....ზ....
just AUDI-შნიკ
0

#19 User is offline   koba profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 4,614
  • Joined: 07-December 11
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8 T
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:AUD-005

Posted 26 January 2012 - 02:36

View Postmambu said:

ვაფშეტა B6 და 180 ცხენი??? უზუსტობაა?... 190-იანები უნდა იყოს?...

ისე 150-ც არის და 170-ც და 180-ც არის და 190-ც... :D
Posted Image
0

#20 User is offline   Ratson profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 1,365
  • Joined: 03-August 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:S3 8L
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:2xx
  • გამ. წელი:2001
  • ნომერი:LYL-383

Posted 26 January 2012 - 02:40

აბა ვნახოთ რა იქნება მე და კოქსის ამ ჩიპებით თუ გამოგყვა რომელიმე 1.8ტ საინტერესო იქნება :))
Posted Image
0

  • (17 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));