AL Janinny, on 27 January 2012 - 00:41 , said:
GT Performance
მოგესალმებით პატივცემულო
1. 2.8 AHA ძრავზე (ECU 4D0907551AH ) 350$ ღირს ხომ?
2. ECO Tune-ის შემთხვევაში რემაპს უკეთებთ ისე, რომ სტოქ სიმძლავრეს ინარჩუნებთ? ალბათ თორქის დაბალ ბრუნზე ჩამოწევის ხარჯზე ხომ?
1 - 350$ ღირს კი, ოღონდ Sport. ECO 250$
2 - კი, მაღალზე იგივე რჩება.
S-P-I-K-E, on 26 January 2012 - 21:39 , said:
GT Performance
აჰაა დიდი მადლობაა
ეხლა თუ არ შეწუხდები ის დამიწერე ან ლინკი თუა მე ვერ მივაგენი
ეკონომ ტუნინგი რას მოიცავს რა ხდება მაგ დროს
რომ გადავდივარ აუდის გვერდზე მხოლოდ დასრულებული შედეგებია
იგივეა ზუსტად ეკონომ ტუნინგი, იგივე ხდება ოღონდ, სიმძლავრე მცირდება დაბალ აბაროტებზე რაც სიარულის დროს არ შეიმჩნევა, მაგრამ განსხვავებას იძლევა წვაზე.
ბოხვერა, on 26 January 2012 - 21:43 , said:
ამისთვის რამის გაკეთება შეიძლება??
ჩიპი გაკეთდება და აი LOG-ების აღებას რამდენად შევძლებთ არ ვიცი, ამ მომენტისთვის.
SainT, on 26 January 2012 - 20:53 , said:
რა მაინტერესებს. ჩემი მანქანა არის 2003 იანი ა6 3.0. ტიპ ტრონიკი (კვატრო) 220 ცხენის ძალა აქვს. ეხლა დაშლილია იცვლება კალცოები ვკლადიშები და ასევე ჩაიგილზა ზეთს ჩამდა. ასევე კლაპნის სალნიკები. კიდევ ბევრი რამ იმისთვის რომ იმუშაოს 5 იანზე და საერთოდ აღარ შეჭამოს ზეთი. შესაბამისად ძრავი ახალივითაა აიწყობა კვირას. ხოდა ტუნინგის შემთხვევაში მატება რამდენი იქნება დაახლოებით? და წვა როგორი იქნება? ქალაქში 15-18 მდე წვავს გააჩნია სიარულს. რამდენი % ით გაიზრდება წვა? ნორმალური სიარულის დროსაც გაიზრდება? და ასევე სიჩქარეში თუ იქნება სხვაობა? უმნიშვნელო ტუნინგ არ მინდა განსხვავება ხომ უნდა ვიგრძნო რამე. ხოდა რამდენად შესაძლებელია ამ ძრავზე ტუნინგი და წვაც მაინტერესებს
Quote
წვა იზრდება მოხლოდ მაღალი დატვირთვის შემთხვევაში. დაბალ აბაროტებზე "მიდგმის" გარეშე წვა დარჩება იგივე ან შემცირდება (უმნიშვნელოდ).
თქვენს ძრავზე სიმძლავრე გაიზრდება 233 ცხენამდე, ხოლო torque 300-იდან 325-მდე.