Audi Club Georgia: GT Performance - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (17 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share GT Performance Chip Tuning თქვენი აუდისთვის

#41 User is offline   nerzzz profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,828
  • Joined: 08-February 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:RSR-255

Posted 27 January 2012 - 00:01

დამაწუნინგეეეეთ :D ისა კატალოგში სავარაუდოდ ცხენების ზრდა საჯინიბოებში ჩანს და ფასები სად ამოვიკითხოთ ამ სიამოვნების?! :D :unsure: :lotebi:
Posted Image
0

#42 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 27 January 2012 - 00:14

nerzzz
349 დოლარი არა ოფიციალური წევრებისათვის :tongue:
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#43 User is offline   nerzzz profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,828
  • Joined: 08-February 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:RSR-255

Posted 27 January 2012 - 00:17

View PostMr ika, on 27 January 2012 - 00:14 , said:

nerzzz
349 დოლარი არა ოფიციალური წევრებისათვის :tongue:

ანუ 349მწვანე და 45 ლარი :D თებერვალში გადამიხვანეთ ერთი აღზევების ხანა დამიდღეს 3კომპი უნდა დავჩიპო და ორი სახლში დავილაგო :applause: :D
Posted Image
0

#44 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 27 January 2012 - 00:41

GT Performance

მოგესალმებით პატივცემულო :luke:

1. 2.8 AHA ძრავზე (ECU 4D0907551AH ) 350$ ღირს ხომ?

2. ECO Tune-ის შემთხვევაში რემაპს უკეთებთ ისე, რომ სტოქ სიმძლავრეს ინარჩუნებთ? ალბათ თორქის დაბალ ბრუნზე ჩამოწევის ხარჯზე ხომ?
Posted Image
0

#45 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 27 January 2012 - 01:05

View PostAL Janinny, on 27 January 2012 - 00:41 , said:

GT Performance

მოგესალმებით პატივცემულო :luke:

1. 2.8 AHA ძრავზე (ECU 4D0907551AH ) 350$ ღირს ხომ?

2. ECO Tune-ის შემთხვევაში რემაპს უკეთებთ ისე, რომ სტოქ სიმძლავრეს ინარჩუნებთ? ალბათ თორქის დაბალ ბრუნზე ჩამოწევის ხარჯზე ხომ?


1 - 350$ ღირს კი, ოღონდ Sport. ECO 250$
2 - კი, მაღალზე იგივე რჩება.

View PostS-P-I-K-E, on 26 January 2012 - 21:39 , said:

GT Performance


აჰაა დიდი მადლობაა :)

ეხლა თუ არ შეწუხდები ის დამიწერე ან ლინკი თუა მე ვერ მივაგენი

ეკონომ ტუნინგი რას მოიცავს რა ხდება მაგ დროს
რომ გადავდივარ აუდის გვერდზე მხოლოდ დასრულებული შედეგებია


იგივეა ზუსტად ეკონომ ტუნინგი, იგივე ხდება ოღონდ, სიმძლავრე მცირდება დაბალ აბაროტებზე რაც სიარულის დროს არ შეიმჩნევა, მაგრამ განსხვავებას იძლევა წვაზე.


View Postბოხვერა, on 26 January 2012 - 21:43 , said:

ამისთვის რამის გაკეთება შეიძლება??


ჩიპი გაკეთდება და აი LOG-ების აღებას რამდენად შევძლებთ არ ვიცი, ამ მომენტისთვის.

View PostSainT, on 26 January 2012 - 20:53 , said:

რა მაინტერესებს. ჩემი მანქანა არის 2003 იანი ა6 3.0. ტიპ ტრონიკი (კვატრო) 220 ცხენის ძალა აქვს. ეხლა დაშლილია იცვლება კალცოები ვკლადიშები და ასევე ჩაიგილზა ზეთს ჩამდა. ასევე კლაპნის სალნიკები. კიდევ ბევრი რამ იმისთვის რომ იმუშაოს 5 იანზე და საერთოდ აღარ შეჭამოს ზეთი. შესაბამისად ძრავი ახალივითაა აიწყობა კვირას. ხოდა ტუნინგის შემთხვევაში მატება რამდენი იქნება დაახლოებით? და წვა როგორი იქნება? ქალაქში 15-18 მდე წვავს გააჩნია სიარულს. რამდენი % ით გაიზრდება წვა? ნორმალური სიარულის დროსაც გაიზრდება? და ასევე სიჩქარეში თუ იქნება სხვაობა? უმნიშვნელო ტუნინგ არ მინდა განსხვავება ხომ უნდა ვიგრძნო რამე. ხოდა რამდენად შესაძლებელია ამ ძრავზე ტუნინგი და წვაც მაინტერესებს


Quote

წვა იზრდება მოხლოდ მაღალი დატვირთვის შემთხვევაში. დაბალ აბაროტებზე "მიდგმის" გარეშე წვა დარჩება იგივე ან შემცირდება (უმნიშვნელოდ).


თქვენს ძრავზე სიმძლავრე გაიზრდება 233 ცხენამდე, ხოლო torque 300-იდან 325-მდე.
0

#46 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 27 January 2012 - 01:18

GT Performance

Quote

1 - 350$ ღირს კი, ოღონდ Sport. ECO 250$
2 - კი, მაღალზე იგივე რჩება.

გმადლობ :luke:

ესეიგი უახლოეს მომავალში რომ მოგაკითხოთ, შეძლებთ დაპრაშივკებას?
ეგ სადაური/ვისი დაწერილი მეპებია?
Posted Image
0

#47 User is offline   SainT profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 434
  • Joined: 13-July 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:DXD-092

Posted 27 January 2012 - 01:26

GT Performance
გასაგებია რომ მიდგმის შემდეგ გაიზრდება წვა, მაგრამ მაინტერესებს დაახლოებით რამდენით გაიზრდება წვა? თუ მაგალითად მიდგმულზე წვავს 19 ლიტრს დაწვავს 20-21? თუ მეტს? და ასევე მაინტერესებს 13 ცხენისძალა და თორქი +25 რამეს შემატებს ისეთს მანქანას რომ ღირდეს 350$ ის გადახდა? როგორც ზემოთ წავიკითხე ეკონომ ტუნინგზე თორქი აკლდება და სპორტზე პირიქით ემატება ? დრო დაახლოებით რამდენი უნდა? ისიც ძრავის ტუნინგის შემთხვევაში რესურსი შემცირდება ძრავის? ანუ 3.0 მა როგორც უნდა იმუშაოს მუშაობს ისე და რომ დავატუნინგებთ იმუშავებს უფრო სწრაფად და რამე ხოარ დაზიანდება? ცხენებს იღებთ მეტი ჰაერის მიწოდებით? თუ მეტი ბენზინის მიწოდებით ანუ დაჩიპვის შემდეგ. ანუ იქნება სხვაობა ისეთი რო ადამიანმა იგრძნოს გაწევაში. ან 0-100 მდე თუ შემცირდება ასწრაფება პატარა ცოტათი მაინც? იმიტომ რომ მაინც 350$ იაფიც არაა მაგრამ ტუნინგისთვის არც ძვირია გააჩნია შედეგს
0

#48 User is offline   xardax profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 279
  • Joined: 16-September 10
  • ქალაქი:გორი
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.2
  • გამ. წელი:2006

Posted 27 January 2012 - 01:39

View PostMr ika, on 26 January 2012 - 22:06 , said:

xardax

საბარგულში, სათადარიგო საბურავთან სპეციალური ბირკა აქვს მიკრული. გადაუღე სურათო და დადე ტექ.კითხვა პასუხში. იქ გიპასუხებთ მაგაზე :)

გაიხარე :rolleyes:
0

#49 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 27 January 2012 - 01:41

View PostAL Janinny, on 27 January 2012 - 01:18 , said:

GT Performance

გმადლობ :luke:

ესეიგი უახლოეს მომავალში რომ მოგაკითხოთ, შეძლებთ დაპრაშივკებას?
ეგ სადაური/ვისი დაწერილი მეპებია?


კი შევძლებთ, გთხოვთ წინასწარ დაგვიტოვოთ შეტყობინება საიტის მეშვეობით ან დაგვიკავშირდით ნომრებზე:
599 101 876 / 598 277 199

View PostSainT, on 27 January 2012 - 01:26 , said:

GT Performance
გასაგებია რომ მიდგმის შემდეგ გაიზრდება წვა, მაგრამ მაინტერესებს დაახლოებით რამდენით გაიზრდება წვა? თუ მაგალითად მიდგმულზე წვავს 19 ლიტრს დაწვავს 20-21? თუ მეტს? და ასევე მაინტერესებს 13 ცხენისძალა და თორქი +25 რამეს შემატებს ისეთს მანქანას რომ ღირდეს 350$ ის გადახდა? როგორც ზემოთ წავიკითხე ეკონომ ტუნინგზე თორქი აკლდება და სპორტზე პირიქით ემატება ? დრო დაახლოებით რამდენი უნდა? ისიც ძრავის ტუნინგის შემთხვევაში რესურსი შემცირდება ძრავის? ანუ 3.0 მა როგორც უნდა იმუშაოს მუშაობს ისე და რომ დავატუნინგებთ იმუშავებს უფრო სწრაფად და რამე ხოარ დაზიანდება? ცხენებს იღებთ მეტი ჰაერის მიწოდებით? თუ მეტი ბენზინის მიწოდებით ანუ დაჩიპვის შემდეგ. ანუ იქნება სხვაობა ისეთი რო ადამიანმა იგრძნოს გაწევაში. ან 0-100 მდე თუ შემცირდება ასწრაფება პატარა ცოტათი მაინც? იმიტომ რომ მაინც 350$ იაფიც არაა მაგრამ ტუნინგისთვის არც ძვირია გააჩნია შედეგს


ზუსტ რიცხვს ვერ დაგისახელებთ წვის ძრავის დატვირთვის დროს, ძალიან ცვალებადია ეგ მონაცემი, უხეში ვარაუდი შეიძლება იყოს 15-20% წვის ზრდა დატვირთვისას.

გიღირთ თუ არა ტუნინგი თქვენი გადასაწყვეტია. მიუხედავად იმისა რომ ამ კომპანიის წარმომადგენელი ვარ არავის მინდა მოვახვიო თავზე ტუნინგის იდეა. თქვენზეა დამოკიდებული :) 350$ ეს სტანდარტული ფასია, ჩვენ კი აუდის კლუბის წევრებისთვის ვაკეთებთ საკმაოდ დიდ ფასდაკლებებს :)
რაც შეეხება ცვეთას, ძრავის კომპონენტებზე რალური გავლენა თითქმის არ აქვს :)

Quote

ხშირად დაისმის კითხვა თუ რატომ არ ხდება ამგვარი მოდიფიკაციების შეტანა ქარხნულად? პასუხი მარტივია, ქარხნული პროგრამა ოპტიმიზრებულია საშუალო მომხმარებელზე, რათა შეინარჩუნოს წვის გარკევული დონე და არ დაკარგოს სიმძლავრე. ჩიპ-ტუნინგი კი აძლევს საშუალებას ინდივიდუალურ მომხმარებელს მოირგოს ძრავი თავის მოთხოვნილებებზე, იქნება ეს სიმძლავრე თუ ეკონომიურობა. გარდა ამისა უნდა აღინიშნოს რომ როგორც ნებისმიერ პროგრამას სჭირდება განახლება დროთა განმავლობაში, სწორედ ეს არის განახლებული ვერსია თქვენი ქარხნული ავტომობილის პროგრამის.

0

#50 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 27 January 2012 - 01:48

View PostGT Performance said:

თქვენზეა დამოკიდებული 350$ ეს სტანდარტული ფასია, ჩვენ კი აუდის კლუბის წევრებისთვის ვაკეთებთ საკმაოდ დიდ ფასდაკლებებს

1.8ტ :)

+ თუ 2 ოფიციალური კლუბელი ერთად მივა ფასდაკლების პროცენტი მატულობს :)
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#51 User is offline   SainT profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 434
  • Joined: 13-July 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:DXD-092

Posted 27 January 2012 - 01:55

გასაგებია 15-20% ბევრია 13 ცხენისთვის. ნუ ეგ ნებისმიერი დაჩიპვის შემთხვევაში მოხდება უბრალოდ მაინტერესებდა უმნიშვნელოდ რომ გაზრდილიყო წვა კი ღირდა მაგრამ ქალაქში ისედაც უაზროდ წვავს ეს მანქანა და არც ისე აჩქარდება. აი stage 2 ან 3 ის დაყენება უკვე ღირს ატმოსფერულებზე. ტურბოს stage 1 იც ააჩქარებს ალბათ. ისე ჩარევას თუ აპირებთ ძრავებში სამომავლოდ? თუ მარტო დაჩიპვაზე მუშაობთ?
0

#52 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 27 January 2012 - 01:59

View PostSainT, on 27 January 2012 - 01:55 , said:

გასაგებია 15-20% ბევრია 13 ცხენისთვის. ნუ ეგ ნებისმიერი დაჩიპვის შემთხვევაში მოხდება უბრალოდ მაინტერესებდა უმნიშვნელოდ რომ გაზრდილიყო წვა კი ღირდა მაგრამ ქალაქში ისედაც უაზროდ წვავს ეს მანქანა და არც ისე აჩქარდება. აი stage 2 ან 3 ის დაყენება უკვე ღირს ატმოსფერულებზე. ტურბოს stage 1 იც ააჩქარებს ალბათ. ისე ჩარევას თუ აპირებთ ძრავებში სამომავლოდ? თუ მარტო დაჩიპვაზე მუშაობთ?

ქალაქში "ნორმალური" სიარულისას განსხვავება წვაში არ იქნება, შესაძლებელია უმნიშვნელოდ შემცირდეს კიდეც. მე პროცენტები ვთქვი მხოლოდ ძრავის დატვირთვის შემთხვევაში.
ვაპირევთ ახლო მომავალში :) სპეციალური პროგრამებიც იქნება Stage I-ის მფლობელებისთვის II-ზე გადასასვლელად.
0

#53 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 27 January 2012 - 02:13

SainT

View PostSainT said:

გასაგებია 15-20% ბევრია 13 ცხენისთვის. ნუ ეგ ნებისმიერი დაჩიპვის შემთხვევაში მოხდება უბრალოდ მაინტერესებდა უმნიშვნელოდ რომ გაზრდილიყო წვა კი ღირდა მაგრამ ქალაქში ისედაც უაზროდ წვავს ეს მანქანა და არც ისე აჩქარდება. აი stage 2 ან 3 ის დაყენება უკვე ღირს ატმოსფერულებზე. ტურბოს stage 1 იც ააჩქარებს ალბათ. ისე ჩარევას თუ აპირებთ ძრავებში სამომავლოდ? თუ მარტო დაჩიპვაზე მუშაობთ?

რა ვერ მიხვდი ნიკუშ? ზემოთაც დაწერა.

ვეცდები ცოტა გასაგებად ავხსნა:

გაჩიპვის დროს ძრავს ემატება მაბრუნებელი მომენტი. ანუ: როცა ვძრავთ ავტომობილს, ის რო წავიდეს და თვისი სიმძიმე დაძლიოს ჭირდება 1 ლიტრი ბენზინი სიტყვაზე.. აჩქარებისთვის..
ეხლა უკვე რო გაძლიერდება, მაბრუნებელი მომენტი მატულობს და თავის სიმძიმეს ბევრად ადვილად ერევა და დაძვრისას ჭირდება 0.700 გრამი. ამიტომ იმ სისწრაფეს ბერად მალე აღწევს რასაც თავიდან აღწევდა ავტომობილი ტავისი სიმძიმის გამო. ამ დროს იწვება ყველაზე მეტი საწვავი და ქალაქშიც ამიტომ წვავსხოლმე მეტს :)

OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#54 User is offline   ბოხვერა profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,933
  • Joined: 31-July 11
  • ქალაქი:თბილისკი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:APB
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:OPO-116

Posted 27 January 2012 - 03:05

View PostGT Performance, on 27 January 2012 - 01:05 , said:

ჩიპი გაკეთდება და აი LOG-ების აღებას რამდენად შევძლებთ არ ვიცი, ამ მომენტისთვის.

ქსნის ქუჩაზე რა ხდება ანუ იქით თუ მოვხვდი რო შემოვიარო მუშაობთ???
1 3 5
|-|-|
2 4 R

ტანკები
0

#55 User is offline   SainT profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 434
  • Joined: 13-July 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:DXD-092

Posted 27 January 2012 - 10:48

ჰო ეხლა გასაგებია უკვე. დაველოდები stage 2 და 3 საც ვნახავ ფასებს რა როგორ იქნება. მინდა ცოტა ჩქარი იყოს. არ ვუჩივი მაგრამ არც ვგიჟდები ამის სისწრაფეზე
0

#56 User is offline   daToxa profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 283
  • Joined: 03-July 10
  • Car:VW Golf Mk4 GTI
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:GTI-550

Posted 27 January 2012 - 11:14

მოგესალმებით

ეხლა მე რა მაინტერესებს.

ყელაფერი გასაგებია Vჭ/AUDI-ს შედარებით ახალ ძრავებზე.

მაგრამ ძველ ძრავებს რას უშვებით, კერძოდ AEB და AGU ძრავებს ვგულისხმობ, მათი რემაპი არ კეთდება მათივე ტექნოლოგიური აღნაგობის გამო.
ახალ მიკროსქემას აპროგრამებთ შესაცვლელად თU ხელს ჯერ ვერ კიდებთ?
0

#57 User is offline   GT Performance profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 26-January 12
  • Audi:A4 B7
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.0T
  • გამ. წელი:2006

Posted 27 January 2012 - 12:45

View PostdaToxa, on 27 January 2012 - 11:14 , said:

მოგესალმებით

ეხლა მე რა მაინტერესებს.

ყელაფერი გასაგებია Vჭ/AUDI-ს შედარებით ახალ ძრავებზე.

მაგრამ ძველ ძრავებს რას უშვებით, კერძოდ AEB და AGU ძრავებს ვგულისხმობ, მათი რემაპი არ კეთდება მათივე ტექნოლოგიური აღნაგობის გამო.
ახალ მიკროსქემას აპროგრამებთ შესაცვლელად თU ხელს ჯერ ვერ კიდებთ?

ზოგიერთ ძრავზე შეუძლებელია პორტიდან რემაპი. ამ შემთხვევაში ხდება პირდაპირი შეერთება ჩიპზე, რისი საშუალებაც გვაქვს.
თუ თქვენი ავტომობილი განთავსებულია საიტზე არსებულ ბაზაში, მაშინ ჩვენ შეგვიძლია მისი დაჩიპვა.

Quote

ქსნის ქუჩაზე რა ხდება ანუ იქით თუ მოვხვდი რო შემოვიარო მუშაობთ???

ამჟამად მიმდინარეობს რემონტი, წინასწარ დატოვეთ შეტყობინება ან დაგვიკავშირდით ტელეფონით იმისათვის რომ ადგილზე დაგხვდეთ.
0

#58 User is offline   ბოხვერა profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 2,933
  • Joined: 31-July 11
  • ქალაქი:თბილისკი
  • Audi:S4
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:APB
  • გამ. წელი:2000
  • ნომერი:OPO-116

Posted 27 January 2012 - 20:39

GT Performance

View PostGT Performance said:

daToxa, on 27 January 2012 - 11:14 , said:
ამჟამად მიმდინარეობს რემონტი, წინასწარ დატოვეთ შეტყობინება ან დაგვიკავშირდით ტელეფონით იმისათვის რომ ადგილზე დაგხვდეთ.

სავარაუდოდ თებერვლის შუა რიცხვებამდე მე არ მცალია იმედია მანამდე გახსნით :)
1 3 5
|-|-|
2 4 R

ტანკები
0

#59 User is offline   nerzzz profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,828
  • Joined: 08-February 11
  • ქალაქი:tbilisi
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.7
  • გამ. წელი:2003
  • ნომერი:RSR-255

Posted 27 January 2012 - 21:01

View PostMr ika, on 27 January 2012 - 02:13 , said:

SainT

რა ვერ მიხვდი ნიკუშ? ზემოთაც დაწერა.

ვეცდები ცოტა გასაგებად ავხსნა:

გაჩიპვის დროს ძრავს ემატება მაბრუნებელი მომენტი. ანუ: როცა ვძრავთ ავტომობილს, ის რო წავიდეს და თვისი სიმძიმე დაძლიოს ჭირდება 1 ლიტრი ბენზინი სიტყვაზე.. აჩქარებისთვის..
ეხლა უკვე რო გაძლიერდება, მაბრუნებელი მომენტი მატულობს და თავის სიმძიმეს ბევრად ადვილად ერევა და დაძვრისას ჭირდება 0.700 გრამი. ამიტომ იმ სისწრაფეს ბერად მალე აღწევს რასაც თავიდან აღწევდა ავტომობილი ტავისი სიმძიმის გამო. ამ დროს იწვება ყველაზე მეტი საწვავი და ქალაქშიც ამიტომ წვავსხოლმე მეტს :)

yველაზე დიდი შვებაა 2.7ისთის რაც დასკვნა გამოვიტანე ეხლა ამ განმარტებიდან,დაძვრა აწვევინებს ჩვენ კვიცებს მენზინს :asasin:

This post has been edited by nerzzz: 27 January 2012 - 21:03

Posted Image
0

#60 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 27 January 2012 - 23:24

Quote

დაძვრა აწვევინებს ჩვენ კვიცებს მენზინს

კი, ეგრეა - დაძვრისას იწვის ყველაზე მეტი საწვავი
Posted Image
0

  • (17 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));