Audi Club Georgia: About Audi History - Audi Club Georgia

Jump to content

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share About Audi History კომპანიის ისტორია, განვითრება, მიღწევები Rate Topic: ***** 5 Votes

#1 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 19 March 2010 - 16:46

აუდის ისტორია

შესავლის მაგივრად

კომპანიის დაბადება

აუდის ისტორია და მისი შექმნა მთლიანად დაკავშირებულია ერთ, ფრიად საინტერესო და იმ დროისათვის ნოვატორი ადმიაიანის სახელთან.... მისი სახელი და გვარია ავგუსტ ჰიორხი( August Horch)

Posted Image
ავგუსტ ჰიორხი ( August Horch)-კომპანიის დამაარსებელი

იგი დაიბადა 1868 წლის 12 ოქტომბერს რკინის მჭედელის ოჯახში, ბავშვობიდან ძალიან აინტერესებდა იმ დროისათვის ჯერ კიდევ უფორმო და ბევრისთვის ამოუხსნელი შიდაწვის ძრავი.
ტექნიკუმის დამთავრების შემდეგ იგი მუშაობდა რამოდენიმე საკონსტრუქტორო ბიუროში, კონსტრუქტორად მაგრამ ეს ყველაფერი მას არ აკმაყოფილებდა მას უფო მეტი უნდოდა.
1896 წელს იგი შეამჩნია კარლ ბენცმა და მიიწვია თავისი მოტოციკლეტების ქარხანაში Benz & Сie, მაგრამ ჰიორხს და კარლ ბენცს შორის ყოველთვის უთანნხმოება სუფევდა, რადგან ბენცს არ მოსწონდა ავგუსტის ნივატორული იდეები და მისი მიდგომა ახალი კონსტრუქციების შექმნის დროს. ამ სიტუაციით უკმაყოფილო ჰიორხი 1899 მიდის ქარხნიდან და გადაწყეტილებას იღებს საკუთარი საქმის დაწყების შესახებ და კიოლნში ქმნის Horch & Cie კომპანიას, რომელიც ძირითადად ავტომობილების შერემონტებასა და ტექმომსახურებაზე მუშაობდა. ხოლო 1901 წლიდან კომპანია იწყებს საკუთარი ავტომობილების წარმოებას მაგრამ ფინანსების უქონლობით კომპანია კრახის წინაშე აღმოჩნდა, მაშინ ჰიორხმა თავისი ყველა ნახაზი და იდეები ჩაალაგა ჩემოდანში და დაიწყო მთელი ქვეყნის მასშტაბით ინვესტიციების ძიება.
საქსონიაში მან აღმოაჩინე ერთე-რთი მეწარმე რომელიც თანახმა იყო მისი იდეების და საქმის დაფინანსებაზე, მაშინ 1902 წელს ჰიორხი თავის მანქანა დანადგრებით გადაბარგდა ჯერ რაიხენბახში ხოლო 1904 წელს კი ცვიკაუში. 5 წლიანი თანამშრომლობის შემდეგ 1909 წელს აქციონერებს შორის მოხდა განხეთქილება და ავგუსტ ჰიორხი კვლავ მიდის წარმოებიდან.
მაგრამ ყველანაირი დაბრკოლეებების გათვალისწინებით მის შემოქმედებითი წყურვილი არ იქნა გატეხილი.
მაშინ ავგუსტი მიდის თავის მეგობარ ვინმე ფრანც ფიკენჩერთან რომელიც იმ დროს ძალიანმ ავტორიტეტული მეწარმე გახლდათ და მისი დახმარებით კვლავ ხსნის ახალ წარმოებას რომელსაც არქმევს Horch-ს მაგრამ იმავდროულად წარმოიშვა ერთი პრობლემა ასეთი სახელით კომპანია უკვე არსებობდა და მან სასამართლო პროცესი წააგო და იძულებული გახდა მოეფიქრებინა კომპანიისთვის ახალი სახელი.....
აქ ყველაზე საინტერსო ამბავი იწყება ,ერთ დღეს , ფრანც ფიკენჩერთან შეკრებილი მეგობრები ძალიან ბევრს დაობდნენ და გამართული ჰქონდათ დებატები კომპანიის სახელთან დაკავშირებით განიხილებოდა ყველა შესაძლო და აბსურდული ვარიანტებიც კი. ამ შეხვედრას ესწრებოდნენ ფიკენჩერის 3 გიმნაზისტი ვაჟი მათ შორის იყო 10 წლის გენრიხ ფიკენჩერიც რომელმაც გააოცა უფროსები და მათ შესთავაზა გენიალური იდეა, რომლითაც პრობლემა გადაწყდა: Hören, Horchen- გერმანულად მოსმენას, ყურის დაგდებას ნიშნავს. ხოლო მისი ლათინური თარგმანი ასე ჟღერს „audire" ხოლო ამ სიტყვის ბრძანებითი კილო კი გერმანულად „horch!"(მომისმინე) შესაბამისად მისი ლათინური შესატყვიცი კი ასე „audi!" გეცნობათ??? დიახ ბატონებო აუდი ნიშნავს მომისმინეს ;)

Posted Image
ეს გახლავთ ფინჩერების ოჯახის ფოტო სადაც გამოკვეთილად ჩანს ის პატარა ბიჭი ვინც მოიფიქრა კომპანია აუდის სახელი.
გენრიხ ფინჩერი

ამის შემდეგ კომპანიას სულ რამოდენიმე წელი დასჭირდა დიდების და სახელის მოსახვეჭად მისი წარმოებული ავტომობილები რამოდენიმე წელი ზედიზედ იგებდა ტურნირებს, რომელიც ალპებში იმართებოდა და იმ დროისათვის სატრანსპორტო საშუალებების უდიდეს გამოცდად ითვლებოდა.

This post has been edited by datosepar: 19 March 2010 - 17:35

www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
14

#2 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 19 March 2010 - 17:10

4 რგოლის ისტორია

აუდის სიმბოლო ერთერთი უძველესია გერმანულ ავტოინდუსტრიაში, იგი გამოხატავს 4 კომპანიის გაერთიანებას კონკრეტულად კი AUDI, DKW, HORCH და WANDERER. აი ეს 4 კომპანია დგას აუდის ლოგოს შექმნის ფესვებთან რომელითაც დღეს Audi AG. აღინიშნება
თვითოეულ კომპანიას ცალკ ცალკე თავისი ისტორია აქვს, მაგრამ ეს ძალიან შორს წაგვიყვანს შემოგთავაზებთ მხოლოდ ამ კომპანიების დაარსების წლებს და მათ ისტორიულ ლოგოებს.

Posted Image
კომპანია HORCH დაარსდა 1899 წელს

Posted Image
კომპანია AUDI დაარსდა 1909 წელს

Posted Image
კომპანია WANDERER დაარსდა 1885 წელს

Posted Image
კომპანია DKW დაარსდა 1907 წელს

საბოლოო ჯამში ამ 4 კომპანიის გაერთიანებით რომელიც მოხდა 1932 წლის 29 ივნისს და გაერთიანებულ კომპანიას დაერქვა AUTO UNION AG, და მისი ლოგო ასე გამოიყურებოდა:

Posted Image


AUTO UNION AG.
ამ გაერთიანების შედეგად კონცერნმა, თავისი სიდიდით მეორე ადგილი დაიკავა გერმანიაში, თვითონ ლოგო კი ამ ოთხეულის რკინისებურ ერთიანობას გამოხატავდა. ამ ყველაფრის შემდეგ, შემდეგი გადაწყვეტილება იქნა მიღებული, კონცერნში შემავალმა კომპანიებმა არსებული ბაზარის სეგმენტები გადაინაწილეს და შედეგათ ასეთი პრინციპი მიიღეს:

1. DKW - მოტოციკლეტების და დაბალი კლასის მანქანების სეგმენტზე დაიწყო მოღვაწეობა.
2. WANDERER - საშუალო კლასის ავტომობილების სეგმენზე.
3. AUDI - საშუალო კლასისის უმაღალი წარმომადგენლების სეგმენტი.
4. HORCH - ლუქს ავტომობილების, წარმომადგენლობითი სეგმენტი.

Posted Image

1945 წელს მეორე მსოფლიო ომის დასრულების შემდეგ, საბჭოთა ოკუპაციის ზონაში მოხვედრილი კონცერნი ექსპროპრირებული იქნა ბავარიაში სადაც 1949 წელს ინგოლშტადტში შეიქმნა აქხალი გაერთიანება Auto Union GmbH რომელიც ოთხი რგოლის ტრადიციებს არ ღალატობდა.
კვლავ დადგა ახალი ლოგოს შექმნის საკითხი და პატარა გადაკეთების შემდეგ აი ასეთი ემბლემა მიიღეს

Posted Image

ფირმა NSU-ს ისტორია 1873 წლიდან იწყება თავიდან ეს ფირმა ძირითადად საკერავი მანქანების და ველოსიპედების წარმოებით იყო დაკავებული, 1901 წელს მათ დაიწყეს მოტოციკლეტების წარმოება, ხოლო 1906 წელს ავტომობილების აწყობაც დაიწყეს, მაგრამ 1929 წელს ავტომობილების წარმოება შეწყვიტა ფირმამ და მხოლოდ ველოსიპედების წარმოებით დაკავდა. სამი ათეული წლის შემდეგ ფირმაში კვლავ გაჩნდა ავტომობილის წარმოების იდეა და ორი გიგანტი კომპანიის შერწყმა მოხდა..... ხვდებით ალბათ ვინ იყო მეორე გიგანტი ;) იმ დროინდელი გერმანული კანონების თანახმად კონცერნმა მიიღო ახალი სახელი და რა თქმა უნდა ლოგოც:

Posted Image

Posted Image

1977 წლის მარტში კონვეიერიდან ჩამოვიდა ბოლო NSU-ს მანქანა, ამ დროისათვის ძირითადად მხოლოდ აუდის ავტიომობილები იწარმოებოდა და კიდევ ერთხელ, უკვე მერამდენედ გახდა საჭირო კომპანიისთვის უხერხული Audi NSU Auto Union AG სახელის AUDI AG-ით შეცვლა შედეგად ლოგომაც სხვა სახე მიიღო:
Posted Image

Posted Image

ორივე კომპანია დღემდე ზრუნავს თავისი სახელის და დიდების შენარჩუნებას, ხოლო რაც შეეხება მათ ისტორიას და ისტორიულ კოლექციებს, ორ გერმანულ ქალაქში ინგოლშტადტში და ნეკარზულმის კომპანიის მუზეუმებშია დაცული და ყველა მნახველისთვის კარი ფართოდაა ღია.

დაღესდღეისობით, აუდი გვევლინება საერთაშორისო წამყვან მწარმოებლად რომელიც მაღალხარისხიან და პრესტიჟულ ავტომობილებს სთავაზობს მომხმარებელს, დღეს უკვე კომპანიის ქარხნები არსებობს გერმანიაში, უნგრეთში, ჩინეთში და ჩრდილოეთ აფრიკაში.

ხოლო რაც შეეხება კომპანიის ლოგოს მან რამოდენიმეჯერ განიცადა ცვლილება მაგრამ ისეთი სერიოზული არაფერი რაც მანამდე ხდებოდა
Posted Image



ეს კი კომპანიის დღევანდელი საბოლოო ლოგოა (ზუსტად ვერ დავადგინე ცოტა ამერია და თუ ვცდები მითხარიტ და შევასწორებ)
Posted Image

This post has been edited by apocalips: 19 April 2010 - 10:00

www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
0

#3 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 19 March 2010 - 17:19

ავტომობილების ისტორია

1910-1920 წწ აუდის პირველი ავტომობილი.

Posted Image

1909 წლის დასაწყისში პირველი დავის შემდეგ რომელიც რომელიც Horch-Werke-სა და ავგუსთ ხიორხს შორის გაიმართა უკანასკნელი იძულებული გახდა თავისი საწარმოსთვის სახელი გადაერქვა და დაერქმია Audi Automobil-Werke. 1910 წელს ბაზარზე გამოჩნდა აუდის პირველი ავტომობილი რომელიც აღჭურვილი იყო 2.6 ლიტრის მოცულობის და 22 ცხენი ძალიანი ძრავით.


1920 წელს Audi Automobil-Werke AG. ახალი სამარკო ნიშანი წარმოადგინა რმელმაც ძველი საქმიანი სტილის ხელნაწერის ლოგო Posted Image შეცვალა ახალი, ლოგოთი ახლა უკვე აუდის მარკის ავტომობილებს (ლურჯ ფონზე ოვალში ჩასმული ოქროსფერი ასოებით) ამშვენებდა რომლებიც ავტომობილის რადიატორებზე იყო მიმაგრებული. 1965 წელს ომის შემდგომი წლების შემდეგ როდესაც აუდის ავტომობილები კონვეიერიდან ჩამოვიდა ზუსტად ეს ლოგო ამშვენებდა მათ წინა მარცხენა ფრთასა და მანქანის კუზაოს უკანა ნაწილზე ;)


1950-1960 წწ.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

1970-1980 წწ.

Posted Image

1970 წლის დასაწყისში აუდს ფართოდ შეყავს შეერთებულ შტატებში თავისი ავტომობილები თავიდან შტატებში შეყვანილი იქნა Audi Super 90 (სედანი და უნივერსალი) ასევე Audi 100. ხოლო 1973 წელს ამ ორი ავტომობილის რიგებს მიემატა Audi 80, მხოლოდ იმ განსხვავებით რომ უნივერსალი Audi 80 ევროპაში არ იწარმოებოდა ეს უნივერსალი ამერიკის ბაზარზე იყო გათვლილი. მოგვიანებით ზემოთ აღნიშნულმა Audi-ის ავტომობილებმა ამერიაკაში თავისი დასახელება მიიღეს Audi 4000 (Audi 80) და Audi 5000 (Audi 100).
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
8

#4 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 19 March 2010 - 17:28

კომპანიის მეორე დაბადება

კომპანიის მეორე დაბადება, უკავშირდება ფერდინანდ პიხტს (Ferdinand Piech), რომელიც ცნობილი ფერდინად პორშეს შვილიშვილი იყო. ტალანტით დაჯოლდოვებული ახალგაზრდა კონსტრუქტორი, პიხტი ახალი ენერგიით და ნოვატორული იდეები აღსავსე შეუდგა კომპანიის აღორძინებას.

Posted Image
ფერდინანდ პიხტი (Ferdinand Piech)

იგი კომპანიის სათავეში 1974 წელს მოვიდა და მის სახელს უკავშირდება ეს, ეგრე ცნობილი და საამაყო quattro, რომელმაც სრულამძრავიანი მანქანების შექმნა წამოიწყო რაც გულისხმობდა იმას რომ ძრავის მიერ გამოყოფილი სიმძლავრე, თანაბრად 50/50 ნაწილდებოდა წინა და უკანა თვლებს შორის, ხოლო ავტომობილის დაბუქსავების დროს სძალა გადადისროლებოდა იმ თვლებზე რომელსაც უკეთესი მოჭიდება ჰქონდა საფარზე და მოსახვევებში.

Posted Image

სულ ცოტა მოგვიანებით, პიხტმა გადაწყვიტა აუდის ავტომობილების კუზაოში გამოეყენებინა ალუმინი, ზუსტად ამ ორმა ინოვაციამ მოუტანა მას დიდება დასახელი.

1980 წლის ჟენევის ავტოსალონზე, აუდმა წარმოადგიმა სრულ ამძრავიანი სპორტული კუპე რომელიც იმ დროისთვის სენსაციად ჩაითვალა და მანადე ამ სისტემას (quattro) მხოლოდ სატვირთო და მაღალი გამავლობის ავტომობილებზე ამონტაჟებდნენ.

Posted Image

ასეთი სპორტული კუპეს შექმნა იდეა 1976-77 წწ. გაჩნდა მაშინ, როდესაც ამერიკული ბაზრისთვის გამზადებულ მაღალი გამავლობის VW ILTIS ტესტები მიმდინარეობდა, ზუსტად მაშინ გადაწყდა რომ ეს იდეალური სისტემა გადატანილი ყოფილიყო სერიულ Audi 80-ზე. იმავე წლებში ჩატარდა საცდელი-საკონსტრუქტორო გამოცდა, რის შედეგადაც კომპანიამ შექმნა და მიიღო სპორტული კუპე Audi quattro. სულ ცოტახანში ინგოლშტადტელები მიხვდნენ, რომ quattro არა მხოლოდ ტექნიკური სახელი იყო არამედ, quattro იყო როგორც ცალკე ბრენდი რომელიც შემდგომში აუდის მარკის რეკლამირების ლოკომოტივი გახდა.



დაგაინტერესათ?????????? :);)

გაგრძელება იქნება..................
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
10

#5 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 19 March 2010 - 17:35

ოქრო ხარ რა!!!
Posted Image
0

#6 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 19 March 2010 - 17:42

AL Janinny
ვცდილობთ ალექს ვცდილობთ მე მგონია რომ ეს თემა აპინული უნდა იყოს, მოდერ არ ფიქრობ ეგრე???;)
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
0

#7 User is offline   mambu profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Moderators
  • Posts: 10,211
  • Joined: 23-February 10
  • ქალაქი:TBILISI
  • Audi:A4-B6
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2002
  • ნომერი:უნომრო

Posted 19 March 2010 - 18:33

ააააააააააააააააააააააააააააააააარაჩვეულებრივია!
ჯანდაბას! მექანიკაც ძალიან მაგარია! ©AL Janinny

Moder is watching you...
Posted Image
0

#8 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 19 March 2010 - 18:43

რაღაც Posted Image-ებს ვერ ვხედავ. აშკარად იმსახურებს ბევრ +სს. (მე ხმის მიცემის უფლება არ მაქვს)

დავით მადლობთ, ვაფასებ შენს შრომას


მე პირადათ ეს მინდა მყავდეს გარაჟში. (Audi-ს ვგულისხმობ)
Posted Image
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#9 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 19 March 2010 - 20:07

AL Janinny
mambu
apocalips
გაიხარეთ ძმებო მადლობა გულითადი შეფასებისათვის დრო არ ნქონდა მდენი რომ დამესრულებინა და იმდენად საინტერესო ისტორია აქვს რომ არ მინდოდა შემემცირებინა კი ვცადე მაგრამ მივხვდი რომ სრულყოფილი არ იქნებოდა და ამიტომ ვამჯობინე ნელა ნელა გამეკეტებინა თან ფორუმიც არ მინდოდა ძალიან გადამეტვირთა მოკლედ ყველაფერი ნელ-ნელა იქნება და ბოლოს ანდრო რაღაცნაირად გააერთიანე და საკაიფო გამოვა;)

მაგარია ძმაო ინტერნეტი ძალიან მე სერიოზულულად დამოკიდებული გავხდი ნეტზე და როცა არ მაქვს გიჟს ვგევა

თუ მოგეწონათ ძმები მე ეგ მესიამოვნება ყველაზე მეატად:)

* * *

ხო კიდე ეგ ფოტო ანდრო იმსაჰურებს ნამდვილად ჰოტ თემაში გადატანას:)
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
0

#10 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 19 March 2010 - 20:10

datosepar

Quote

მაგარია ძმაო ინტერნეტი ძალიან მე სერიოზულულად დამოკიდებული გავხდი ნეტზე და როცა არ მაქვს გიჟს ვგევა
უფ. ეგ არ თქვა

Quote

თან ფორუმიც არ მინდოდა ძალიან გადამეტვირთა

დავით. არ დაინდო.
მსგავსი ინფორმაციით უნდა დაიტვირთოს ფორუმი.
დაამატე თუ რამე აუცილებელია კიდევ.
ლიმიტები მაქსიმალურად მოხსნილია :rolleyes:

Quote

ხო კიდე ეგ ფოტო ანდრო იმსაჰურებს ნამდვილად ჰოტ თემაში გადატანას

გადაიტანე დავით
შენ გეკუთნის :დ
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
1

#11 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 19 March 2010 - 21:10

აუუუუუუუუუუ ეს რა ნახა ჩემ თვალებმა.. ვახ შენ შემოგევლე რააააააააააააააააააააააააააა.

ჩემი ყველა + შენია და რავიცი რა.. აღფრთოვანებულივარ
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#12 User is offline   XOXOXO profile Icon

  • Advanced Member
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 734
  • Joined: 24-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2FSI
  • ცხენის ძალა:350
  • გამ. წელი:2006

Posted 19 March 2010 - 22:35

ბევრი საინტერესო რამ გავიგე აუდის შესახებ რაც მანამდე არ ვიცოდი 5+
0

#13 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 22 March 2010 - 14:09

გავაგრძელოთ ???
მაშ ასე .....

Audi quattro-ს სპორტული დებიუტი 1981 წლის იანვრის თვეში ავსტრიაში გამართული რალის დროს მოხდა. სრულ ამძრავიანმა quattro®-მ ავტოსპორტში სრული გადატრიალება მოახდინა 1982 წელს დაიწყო Audi 80 quattro-ს სერიულ წარმოებაში ჩაშვება და ეტაპობრივათ დაიწყეს quattro®-ს დაყენება Audi-ს სხვა მოდელებზეც, რითაც ძალიან ამაყობელ ჩვენი კლუბელები;)

Posted Image
1981 წლის იანვრის თვეში ავსტრიაში გამართული რალის გამარჯვებულები.

Posted Image
Audi quattro-მ დაამტკიცა მაღალეფექტურობა და რევოლუცია მოახდინა ავტოსპორტში.

Posted Image
ყველაზე პირევლი Audi 100 რომელმაც სათავე დაუდი პრემიუმ-სეგმენტს

Posted Image
1984 წლის გამოშვება Audi 90 რომელიც მხოლოდ ა.შ.შ. ბაზარზე იყო გათვლილი მისი ევროპელი ანალოგი Audi 80 იყო.

1990 წელს Audi AG. პირველად ღებულობს მონაწილეობას სერიული წარმოების ავტომობილების გერმანულ ჩმპიონატში( DTM)., სადაც გამარჯვებული გახდა ვინმე ჰანს-იოაჰიმ შტუკი რომელიც Audi V8-ით იღებდა მონაწილეობას.

Posted Image
გამარჯვებული Audi V8.

სწორეთ, ზემოთ ჩამოთვლილი გამარჯვებები გახდა იმ სტერეოტიპის დამსხვრევის საფუძმველი, რომ Audi-ი არ გახლდათ სახალხო და ჩვეულებრივი ავტომობილი. მარკამ საბოლოოდ მოიპოვა გამარჯვებულის სახელი რაც ძალიან მალე აისახა მის მოდელების გაყიდვაზე.

ამ ყველაფრიდან გამომდინარე კი ფერდინად პიხტმა, თავბუდამხვევი კარიერა გაიკეთა Audi-ში: 1988 წელს იგი აირჩიეს Audi AG სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარედ, ხოლო 1993 წელს იგი მთლიანი კონცერნის Volkwagen AG-ს თავმჯდომარე ხდება, რომელსაც 2002 წლამდე ხელმძღვანელობდა.

Posted Image
Audi Sport Quattro სწორედ ამ მოდელმა განაპირობა კომპანიის აღმასვლა.

1990 წლის ჟენევის ავტოსალონზე Audi AG წარადგინა Audi duo, სერიული Audi 100 Avant quattro რომელიც გარდა ბენზინის ძრავისა აღჭურვილი იყო ელექტრო ძრავით რომელიც უკანა თვლების მამოძრავებელი იყო, რაც იმას ითვალისწინებდა რომ მძღოლს ნებისმიერ დროს შეეძლო მანქანა ემართა ისე რომ გარემოსთვის ნაკლები ზიანი მიეყენებინა .

იმავე წელს ფართო საზოგადოებამ იხილა Audi 100 (შიდა საქარხნო აღნიშვნით ც4) რომელზეც კონცერნის ისტორიაში დამონტაჟებული იყო ვ ტიპის 6 ცილინდრიანი, 2.8 ლირტის მოცულობის, 174 ცხენის ძალის მქონე ძრავი რომელიც თავის კლასში ყველაზე მსუბუქი და კომპაქტური იყო.

Posted Image
პირველად 1990 წელს Audi 100-მა მიიღო კომპაქტური და მძლავრი ძრავი V6

მაგრამ ყველანაირი გამარჯვების და პოპულარობის მიუხედავათ Audi-იმ ვერ დაპყრო ავტოინდუსტრიის მწვერვალები და ვერ ჩადგა ისეთი ავტომწარმოებლების რიგებში როგორიც იყო BMW და Mercedes-ი, ამის გასაკეთებლად რაღაც იყო საჭირო....

1993 წლამდე Volkwagen-ის და Audi-ს მარკის ავტომობილების გაყიდვის უფლება ჰქონდათ მხოლოდ დილერებს და გადაწყვეტილება იქნა მიღებული რომ გაეკეთებინათ საცალო გაყიდვები რამაც აშლკარად შედეგი გამოიღო მაგრამ ეს არ იყო საკმარისი 1994 წლამდე Audi- აწარმოებდა მხოლოდ 2 მოდელს - Audi 80 და Audi 100, ხოლო 1994 წლიდან Audi უშვებს სრულ ამძრავიანი სარმომადგენლობითი კლასის ავტომობილს А8-ს. რომელიც შესაძლებელი იყო სპეც-შეკვეთით დამზადებულიყო სამომხმარებლო ბაზარი ამ ავტომობილს ცოტა თავშეკავებული შეხბდა მაგრამ მიზანი მიღწეული იყო Audi-მ უმაღლეს ლიგაში გაიბრწყინა;)

1996 წელს Audi-მ გამოუშვა გოლფ კლასის A3. რომელიც ძირითადად Volkwagen გოლფის პლატფორმაზე იქნა აგებული, მაგრამ იმ განსხვავებით რომ მისი დეტალები უფრო მდიდრული და ინტერიერი ისეთი იყო, რომ თავისი კონკურენტ BMW და Mercedes-ს არაფრით ჩამოუვარდებოდა.

Posted Image
1996 წელს კომპანიამ გამოუშვა Audi A3 რომელიც VW Golf პლატფორმაზე იყო აგებული.

1996 წელს Audi ბაზარზე წარსდგა თავისი ბიზნეს კლასით А6-ით რომელიც თავის მხრივ არათუ ჩამოუვარდებოდა კონკურენტებს არამედ ბევრად უსწრებდა, ამაში მომხმარებელიც მალე დარწმუნდა..

Posted Image
Audi A8 თავისი კლასის ავტომობილებისაგან სრულამძრავიანი სისტემით და ალუმინით აწყობილი კუზაოთი გამოირჩეოდა.

Audi-მა დაიწყო ისეთი ტექნოლოგიების და ინოვაციური იდეების ხორცშესხმა რომელიც კონკურენტებს აშკარად არ ქონდათ არსენალში, მხოლოდ ის ფაქტიც კი რომ აუდმა ბიზნესკლასში პირველად გამოიყენა დიზელის ძრავები რომლებსაც А8 მოდელს უყენებდნე, 7 წლის განმავლობაში ეს მოდიფიკაცია თავის კლასში პირველი იყო ეკონომიურობით ეკოლოგიურობით და რა თქმა უნდა გაზის პედლის ქვეშ უდიდესი რესურსით, ამ ყველაფერმა კონკურენტები აიძულა რომ მის ნაბიჯებს გაჰყოლოდნენ.
Audi-ს კონსტრუქტორება ევროპული ავტოინდუსტრიის მასშტაბებით, პირველებმა გამოიყენეს ავტომატურ გადაცემათ კოლოფში ვარიატორები - რომელიც საშუალებას იძლეოდა ძრავის მიერ წარმოებული ძალა უწყვეტად გადაეცა წამყვან თვლებზე, ასეთი ავტომატური კოლოფით აღჭურვილ ამტომობილებზე სიჩქარეთა ცვლა საერთოდ არ იგრძნობა, ამ ავტომატურ გადაცემათ კოლოფს Multitronic- ი ჰქვია;)

მაგრამ Audi-ს „ნოუ-ჰაუთ“ მაინც ალუმინი ითვლება, რომელსაც Audi- დღემდე წარმატებით იყენებს, კომპანიამ ავტოინდუსტრიაში პირველად 2000 წელს გამოუშვა სრულიად ალუმინისგან დამზადებული სერიული მოდელი А2.

Posted Image
კომპაქტური მსუბუქი და ქალაქის პირობებზე გათვლილი Audi A2 რომელიც საკმაოდ ძვირი ღირდა.


ავტომობილი ორიგინალური და ფრიად კარგი გამოვიდა მაგრამ ძალიან ძვირი ჯდებოდა რასაც დღეს კომპანიაში არც მალავენ და მიღებულია გადაწყვეტილება А2-ის პროექტის დახურვაზე.

ამავე წლებში შეიქმნა ახალგაზრდობისთვის ეგრე საყვარელი Audi TT რომელიც იმთავიდანვე კლასიკად იქცა.

ავტომობილი ორიგინალური და ფრიად კარგი გამოვიდა მაგრამ ძალიან ძვირი ჯდებოდა რასაც დღეს კომპანიაში არც მალავენ და მიღებულია გადაწყვეტილება А2-ის პროექტის დახურვაზე.

ამავე წლებში შეიქმნა ახალგაზრდობისთვის ეგრე საყვარელი Audi TT რომელიც იმთავიდანვე კლასიკად იქცა.
Posted Image
Audi TT. ამ მოდელმა შექმნის დღიდან მოახდინა დიზაინის სფეროში რევოლუცია და იმ წუთას იქცა თანამედროვე კლასიკად.

მოყოლებული 1995 წლიდან კომპანიის შემოსავლები 8,5 მლრდ ევროდან 22,6 მლრდ ევრომდე გაიზარდა მაგრამ ერთი ათწლეულის შემდეგ კვლავ დადგა საკითხი, იმაზე რომ კომპანიის არსენალში აღმოჩნდა თეთრი ლაქები კერძოდ ავტოინდუსტრიაში დარჩა ისეთი კლასები რომელთა მოდელები Audi-ს არ ყავდა. პრობლემაზე მუშაობა 2005 წლიდან დაიწყო კერძოდ კომპანიამ. Volkswagen Touareg-ის ბაზაზე დამზადებული Q7 შესთავზა მომხმარებელს, A6 და A8 სედანების ელემენტებით.... შედეგმაც არ დააყოვნა, იგი ძალიან პოპულარული გახდა მომხმარებელთა შორის. ამით აუდმა რამოდენიმე ნაბიჯით გაასწრო თავის კონკურენტებს;)

Posted Image
Audi Q7



დღევანდელ დღევანდელ დღეს აუდის სამოდელო რიგი 31 მოდელს ითვლის რომეილც კონვეიერიდან ჩამოდის მაგრამ თუ კომპანიის ისტორიას გავითვალისწინებთ ამაზე გაჩერება არ მგონია მოხდეს.


სამოდელო რიგი:

A3


Posted Image
Audi A3

Posted Image
Audi A3 interior
Posted Image
Audi A3 cabrio

Posted Image
Audi A3 sportback


A4

Posted Image
Audi A4

Posted Image
Audi A4 interior

Posted Image
Audi A4 allroad

Posted Image\
Audi A4 avant

A5

Posted Image
Audi A5

Posted Image
Audi A5 interior

Posted Image
Audi A5 cabrio

Posted Image
Audi A5 sportback


Audi A6

Posted Image
Audi A6

Posted Image
Audi A6 interior

Posted Image
Audi A6 allroad

Posted Image
Audi A6 avant


Audi A8

Posted Image
Audi A8

Posted Image
Audi A8 interior


Audi Q5

Posted Image
Audi Q5

Posted Image
Audi Q5 interior

Q7

Posted Image
Audi Q7

Posted Image
Audi Q7 interior

Posted Image
Audi Q7 V12


R8

Posted Image
Audi R8

Posted Image
Audi R8 interior



Audi RS6

Posted Image
Audi RS6

Posted Image
Audi RS6 interior

Posted Image
Audi RS6 avant


Audi S3

Posted Image
Audi S3

Posted Image
Audi S3 spotrback
www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
0

#14 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 22 March 2010 - 14:18

დავტკბი კითხვით! :drinks:
Posted Image
0

#15 User is offline   datosepar profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 932
  • Joined: 19-February 10
  • ქალაქი:Tbilisi
  • Audi:JETTA
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:წინა
  • ძრავი:2.8
  • გამ. წელი:1999
  • ნომერი:RNR-534

Posted 22 March 2010 - 14:19

Audi S4
Posted Image

Audi S5

Posted Image

Audi S6

Posted Image
Audi Audi S6

Posted Image
Audi S6 avant

S8

Posted Image


Audi TT-TTS

Posted Image
Audi TT

Posted Image
Audi TT interior

Posted Image
Audi TT roadster


Posted Image
Audi TTS coupe

Posted Image
Audi TTS roadster


მოკლედ სულ ესაა ბატონებო რისი თქმაც მინდოდა;):)

პატივისცემით datosepat:)

This post has been edited by apocalips: 19 April 2010 - 09:59

www.vwclub.ge

www.forum.vwclub.ge

Old VWs don't die, they get lower!!!

Posted Image
5

#16 User is offline   Mr ika profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 17,781
  • Joined: 26-January 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:RS4
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2
  • ცხენის ძალა:???
  • ნომერი:AUD-414

Posted 22 March 2010 - 14:30

datosepar
საღოლ დავით ძმა. კარგი, გემრიელი, გულიანი დამუშავებული და გადმოცემულია.. გენაცვალე


apocalips
ენდრიუუ შეგიძლია ესენი გააერთიანო?
OOOO Audi Club Georgia OOOO
www.audiclub.ge

კლუბის ადმინისტრაცია.
0

#17 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 22 March 2010 - 14:51

datosepar
დავით
აღფრთოვანებული ვარ, ემციებს ვერ ვმალავ :applause:

--
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#18 User is offline   Gio profile Icon

  • giusha_gio
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Audi Clubber
  • Posts: 2,371
  • Joined: 10-February 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A4 s line
  • კოლოფი:Manual
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:3.0
  • ცხენის ძალა:220
  • გამ. წელი:2004
  • ნომერი:GII-055

Posted 22 March 2010 - 16:07

ვააა სგ დავით :)

ზუსტად ეს თემა მქონდა შარშან უნივერსიტეტში პრეზენტაციაზე :D არა რა ვიცოდი რომ აუდი მიყვარდა შინაგანად :D :D :D
0

#19 User is offline   q u a t t r o profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 6,800
  • Joined: 02-May 10
  • ქალაქი:თბილისი
  • Audi:A8
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:4.2

Posted 23 May 2010 - 20:44

ეს წესით ყველამ უნდა იცოდეს ვისაც აუდი ყავს,მე რო ვიყიდე მაგრად მაინტერესებდა რგოლებზე და სახელის გაშიფვრა,ვერავინ ვერ მპასუხობდა ვისაც ყავდა არც ცენტრში მიპასუხეს მაშინ,მაგრად ტეხავს რო გყავს და აზრზე არ ხარ რაარის:)სანამ ჩემით არ გადავატრიალე ინეტი ვერავინ მითხრა.+1000 ჩემგან:)
Posted Image
1

#20 User is offline   dj-zapa profile Icon

  • ახალბედა
  • Pip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 09-April 10
  • Audi:A6
  • კოლოფი:Automatic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:2.5
  • გამ. წელი:2001

Posted 10 June 2010 - 00:02

დიდი მადლობა,ასეთი საინტერესო ინფოებისათვის,უდიდესი სიამოვნება მივიღე ამ ყველაფრით,ბევრი ისეთი რამ გავიგე რაც არ ვიცოდი.საღოლ ძმაო.ჩემგან 10000პლიუსი რააა.გაიხარეეეეე :applause:
0

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));