Audi Club Georgia | Hacked By xNot_RespondinGx | ProblemCyberTeam: გურული - Viewing Profile

Jump to content

გურული's Profile User Rating: -----

Reputation: 2 Neutral
Group:
Members
Active Posts:
17 (0.01 per day)
Most Active In:
ტექნოლოგიები (9 posts)
Joined:
21-June 13
Profile Views:
2,889
Last Active:
User is offline Jul 15 2013 10:54
Currently:
Offline
Icon   გურული has not set their status

Posts I've Made

  1. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5

    Posted 13 Jul 2013

    audi-juba

    გამარჯობა.

    მოქმედი გურული ვარ, მაგრამ ამჟამად ძირითადად ბათუმში ვცხოვრობ:) ისე ალბათ ჯობია გურიაში შეამოწმებინო მანქანა. იქ ეღტ ხელოსანი მაინც იქნება და შესაბამისად იარსებებს დაბოლების ერთი ვერსია:) აქ კიდე ყვეა თავისას უბერავს და თუ მიანიშნებ დელიკატურად რაღაც საკითხზე, რომ მანქანის გამომშვები ამ ხელოსნებისგან განსხვავებულ რჩევებს იძლევა, შემოგხედავენ გაკვირვებული სახით და გეტყვან მაგათ რა იციანო:)

    ქსენონები დავაყენებინე ბლიჟნიზეც და დალნიზეც. შუქის გასასწორებლად რო მივიყვანე, ხელოსანი მეუბნება, დალნიზე არ უნდა დაგეყენებინაო. ღამე სწრაფად გადართვა რო დაგჭირდება დალნიზე, ეგ ვერ ხერხდებაო, სანამ ეგ შენი ქსენონი გახურდება, მანამ საჭირო ეფეტი არ გექნებაო. ამასთან, ხშირი გადართვა გადმორთვით, ქსენონის ბლოკი ფუჭდებაო. ამიტომ დალნიზე ჰალოგენი დატოვეო. ქარხნულ ვარიანტებშიც ეგრეაო.

    თითქოს ლოგიკას მოკლებუი არ უნდა იყოს ეს მოსაზრება. პრაქტიკულად ვინც იყენებთ ქსენონებს, თქვენი აზრით როგორი გადაწყვეტა სჯობს?
  2. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5

    Posted 12 Jul 2013

    Mr ika

    არა ირაკლი, რას უნდა დავაკარო ხელი, ეგ ზეთი თქვენი რჩევით შევარჩიე და ჩავასხი. არადა ტიპი ისე დამარწმუნებლად საუბრობდა, ბევრს შეაცდენს უეჭველი:)

    უახლოეს მომავალში სამწუხაროდ ვერ ვახერხებ ჩამოსვლას, მაგრამ შევეცდები რაღაცა დროს გამოვქუსლო თბილისისკენ. აუცილებლად შევათანხმებ წინასწარ თქვენთან.
  3. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5

    Posted 12 Jul 2013

    გამარჯობათ.

    ტურბინასთან დაკავშირებით მაქვს გარკვეული პრობემლემები. 3 ხელოსანთან მყავდა ბათუმში და სამივე სხვადასხვა რამეს მეუბნება:)

    ეხლა რა ჭირს. დაბალ აბაროტზე თიქთქოს ნორმალურად უბერავს და მაღალ აბაროტზე ჰაერის მიწოდება ხდება წყვეტილი, ანუ შლანგზე რომ მაქვს ხელი მოჭერილი, შლანგს აქვს დიორგანისავით, ძიგძიგს იწყებს. თვითონ ძრავს ეგ არ ეტყობა, მუშაობს გამართულად. ზოგადად კი მგონია ომ მანქანა ძალიან ზანტად დადის, უცებ ვერ კრიფავს სიჩქარეს. პირველსა და მეორეში კი ადის ტახომეტრი უპრობლემოდ 5-ზე და 6-სზე, მაგრამ მე-3 ან მე-4 სიჩქარეში რო დააწყვები გაზს, ძალიან ნელა ახდენს აჩქარებას.

    ხელოსანი მეუბნება, შეიძლება ვოზდუხამერის დაჩიკის ბრალი იყოსო, ან კატალიზატორისო (არადა კატალიზატორი განახსენია და გაშავებულიც კი არ არის). ხოდა გახვრიტე ეგ კატალიზატორი და შეიძლება ეშველოსო.

    კი შეიძლებოდა დამეჯერებინა მაგ ხელოსნისთვის, მაგრამ ერთმა გარემოებამ დამაეჭვა. მკითხა ზეთი რა გისხიაო და რო ვუთხარი მობილი 5-40 მეთქი, შეიცხადია, რას ერჩი ტურბინასო, სასწრაფოდ გამოცვალე და 10-40 ან 15-40 ჩაასხიო. სად გინახია ასი ატასზე მეტი გარმებინა მანქანაში სინთეტიკაო:)

    ჰოდა ამის მერე აღარ მჯერავს მაგის არანაირი მოსაზრების და თქვენ ხომ არ შეგიძლიათ რამე მირჩიოთ?
  4. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5

    Posted 9 Jul 2013

    Quote

      Mr ika

    Quote

    მაგ ბრუნზზე უკვე ყველა ტურბო დაგვიანებულია. მაგრამ ეგ ტურბოს ბრალი მაინც არაა რაც ამ კაცს აწუხებს.


    ჩემი ტურბოც ეგრე აკეთებს და რისი ბრალი შეიძლება იყოს? როცა გახსნის, კარგა გვარიანად უბერავს, 3000-სამდე კი არ ხსნის საერთოდ...
  5. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 5

    Posted 7 Jul 2013

    ტურბინასთან დაკავშირებით მჭირდება რჩევა. ძალიან ზანტად იძვრება მანქანა, გუდავს რაღაცნაირად. ვქიფრობ რომ ტურბინა სადRაც 3000 ბრუნზე იწყებს მუშაობას. ეს დასკვა გამოვიტანე შემდეგნაირად: დავაყენე ჩემი მეგობარი ტურბინიდან ძრავში მიმავალ შლანგთან და მე ნელნელა მივეცი გაზი, სადრაც 3000-ზე რო ავიდა ბრუნი, მაშინ დაიძახა, გაიბერა შლანგიო. არ ვიცი ეს მეთოდი თუ რაიმეში გამოსადეგია, მაგრამ ჩემით მეტი ვერაფერი მოვიფიქრე:)რისი ბრალი შეიძლება იყოს?

    წვაც არ მომწონს, კომპიუტერი რასაც აჩვენებს წვას, მართლა რო ეგრე წვავდეს, მაშინ სამაღარიჩოდ მექნება საქმე, მაგრამ რომ ვატყობ, გაცილებით მეტს წვავს. ბათუმში სიარულს ფაქტიურად ქალაქში სიარულც კი აღარ ქვია, საშუალო სიჩქარეს 14-17 კილომეტრს აჩვენებს კომპი, მაგრამ ტრასაზეც ადის რომ ვატყობ სადღაც 9 ლიტრამდე (ძალიან ნორმალური სვლის პირობებში). რისი ბრალი შეიძლება იყოს? დიაგნოსტიკა არაფერ პრობლემას არ აჩვენებს და ჰაერის და ბენზინის ფილტრები გამოცვლილია.

    ზეთი გამოვცვალე და მაინტერესებს წნევა როგორია. დაჩიკი ამას არა აქვს რო შევხედო და ხომ ვერ მეტყვით კომპიუტერი თუ აჩვენებს მაგ მონაცემს? კიდევ სადღაც ამოვიკითხე, ზეთს რომ გამოცვლი, უნდა ჩამოყარო (გაანულო) რაღაც მონაცემიო და მერე კომპი თვითონ შეგახსენებს გამოსაცლელი როდის იქნება შემდეგ ჯერზეო. თუ სესაძლებელია ეგეთი რამ, როგორ უნდა გავაკეთო?

    ეხლა ვერკვევი ამ მანქანაში და კითხვები მიჩნდება ოხრად:)

My Information

Member Title:
ახალბედა
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Audi:
A4
კოლოფი:
Manual
წამყვანი:
Quattro
ძრავი:
1.8T
ცხენის ძალა:
170
გამ. წელი:
2002
ნომერი:
SBB 737

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Comments

გურული has no profile comments yet. Why not say hello?


Free Page Rank Tool
"));