Audi Club Georgia: SainT - Viewing Profile

Jump to content

SainT's Profile User Rating: -----

Reputation: -1 Neutral
Group:
Members
Active Posts:
293 (0.07 per day)
Most Active In:
ზოგადი საუბრები (206 posts)
Joined:
13-July 10
Profile Views:
4,400
Last Active:
User is offline Mar 21 2012 15:03
Currently:
Offline
Icon   SainT Never Compromise

Posts I've Made

  1. In Topic: იყიდება აუდი ა6

    Posted 27 Feb 2012

    გაცვლა გაწყობს 3.0 იან ა6 ში? 2003 +$
  2. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 3

    Posted 8 Feb 2012

    misha223
    ნაბორი ნაწილების ვკლადიშები კალცოები დამჭიმები და პრაკლადკები + ბევრი წვრილმანი რაც გამოხტა და კაი ძვირიც ღირდა დაშლილებში მარტო ნაწილებში ალბათ 2000 ლარამდე და ხელობა 550 ლარი. + იქ კიდე რაღაც წვრილმანები იყო მთლიანობაში 3500 ლარამდე დაჯდა. ძალიან ბევრი რამე იყო შესაცვლელი და ვერ დავტოვებდი ეგრე. მარტო ჩაგილზვა დამიჯდა 600 ლარი + კლაპნის სალნიკების შეცვლის ხელობა 320 ლარი ნაწილები რო გამოვაკლოთ. იმენა გავიყიდე
  3. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 3

    Posted 7 Feb 2012

    იგივე დავტოვე მითხრეს პორშინები არაა გამოსაცვლელიო
  4. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 3

    Posted 7 Feb 2012

    რა ჩავგილზე და რაშიც პორშინი მოძრაობს ანუ დაშორება პორშინსა და კედელს შორის შემცირდა მაქსიმალურად რომ პორშინები არ გამომეცვალა.
    მეც მასე მითხრეს 500კმ ზე ზეთიო და შემდეგ 2000 მდე მაინც ნელა იარეო. აი მანდ მივალ ეკოსთან და გავარკვევ რა როგორ იქნება. ლევანი ხოარ ქვია იმ ხელოსანს? მგონი ლევანი ქვია არ ვიცი ზუსტად. ბლოკი მოვახსნევინე და მივიტანე. რაშიც პორშინები მოძრაობს ეგ ჩაგილზეს. + კლაპნის სალნიკები მაგათმა შემიცვალეს და კლაპნებიც კარგად გაწმინდეს + ბლოკიც გავარეცხინე მოკლედ ახალი ძრავია რა :D და ისანში სად მივიდე კონკრეტულად? თემქაზე ლომჟანიძესთან?
  5. In Topic: ერთჯერადი ტექ. კითხვა-პასუხი Part 3

    Posted 7 Feb 2012

    გაუმარჯოს რავა ხართ ხალხნო? რამდენიმე პრობლემა მაქვს იქნებ დამეხმაროთ. პირველ რიგში რა ხდება ეხლა. მანქანა ეგრედწოდებულ აბკატკაზეა. ყველას თავისი აზრი აქვს ამასთან დაკავშირებით. ანუ გამოვცვალე კალცოები, კლაპნის სალნიკები, შატუნის და კარენოის ვკლადიშები დავაყენე ახლები ორიგინალი. ასევე ჩავგილზე ბარადასთან. ნუ ამას მოყვა 1000 წვრილმანი ახალი დამჭიმები რემნები და ა.შ. მოკლედ ახალი ძრავი ავაწყე. ეს იმიტომ რომ ზეთს ჭამდა. 500KM ზე 1 ლიტრს. ხოდა რა ხდება ეხლა. ზოგი ამბობს გაიარე ნელა 2000KM რომ მოჯდეს ძრავიო. ზოგი ამბობს 200KM ც ეყოფაო. აბკატკასო. ზოგიც ამბობს რომ ტრასაზე გადიო 5000 აბაროტზე აიყვანე მერე უკან ჩამოიყვანეო ესე 50 კმ იარეო. აწიე ჩამოწიეო. რომ მოჯდეს კარგად ძრავიო. ჩქარა რომ იარო რაღაცას გააფუჭებო. ზეთიც მალევე გამოცვალეო. ხოდა აუდის რა უწერია მანუალში ხომ არ იცის აბკატკაზე? ანუ როგორ უნდა მოვიქცე რამდენი გავიარო? ეგ 1 პრობლემა ეხლა მეორე
    ახალი ჰიდრავლიკის ნასოსი ვიყიდე ZF და მეგონა რომ გამოსწორდებოდა ჰიდრავლიკა. აღმოჩნდა რომ ნასოსის ბრალი არ იყო და იყო კალონკის. (სხვა არაფერი რჩება) არის გრუბი ძალიან. ზოგი ამბობს დაჩიკიაო. ვაშლიჯვარშიც ვიყავი მაგრამ ტარიელი ყოფილა ხელოსანი და მაგან კარგად იცისო და სადღაც ლუბლიანზე გადავიდაო. არ იცით ვინმე კარგი ხელოსანი? და პრობლემა 3 :D კარობკასთან რაღაც შლეიფს ეძახიან კარტერთან დგას და არის სველი. სავარაუდოდ ცოტა ზეთს აპარებს. ვის მივუყვანო რომ გააკეთოს კარგად? მიშველეთ რა რამე :D

My Information

Member Title:
Member
Age:
29 years old
Birthday:
November 1, 1991
სქესი:
მამრობითი
ქალაქი:
Tbilisi
Audi:
A6
კოლოფი:
TipTronic
წამყვანი:
Quattro
ძრავი:
3.0
გამ. წელი:
2003
ნომერი:
DXD-092

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me
Website URL:
Website URL  http://www.geotorrents.com
Skype:
Skype  Nikamus1
Interests:
Hardware, Overclocking and Cars.

Friends

Comments

SainT has no profile comments yet. Why not say hello?


Free Page Rank Tool
"));